امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۰۰:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه سی سخت

آقای استاندار به فریاد شهرداری سی سخت برسد

امام جمعه سی سخت با اشاره به مشکلات مالی شهرداری که حقوق چندین ماه معوق کارکنان خود را پرداخت نکرده اند از استاندار استان خواست به فریاد شهرداری سی سخت برسد

امام جمعه سی سخت با اشاره به مشکلات مالی شهرداری که حقوق چندین ماه معوق کارکنان خود را پرداخت نکرده اند از استاندار استان خواست به فریاد شهرداری سی سخت برسد.
راه ملت: به نقل از سفیر دنا حجه الاسلام ناصرمصباح نژاد امام جمعه سی سخت در خطبه های نماز جمعه  شهر سی سخت با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با بیان روایتی از امیر المومنین که فرمود تقوا دژ محکمی برای مومن خواهد بود گفت:تقوا فرد و جامعه را از آسیب های اجتماعی ،اخلاقی ،تربیتی و رفتاری بیمه خواهد کرد.
وی تقویت بنیان خانواده و کمک به دولت برای اجرای اقتصاد مقاومتی را از دیگر وظایف بسیجیان در شرایط کنونی برشمرد و اظهار داشت:بسیج در عرصه گفتمان سازی و علملیاتی کردن این تز مترقی باید در صحنه باشد و بدرخشد.
حجه الاسلام مصباح نژاد در ادامه با اشاره به وضعیت نا مطلوب حاکم بر شهرداری سی سخت با لحنی گلایه آمیز از مسئولان استانی خواست شهرداری سی سخت را دریابند.
امام جمعه سی سخت با اشاره به مشکلات مالی شهرداری که حقوق چندین ماه معوق کارکنان خود را پرداخت نکرده اند از استاندار استان خواست به فریاد شهرداری سی سخت برسد.

منتشر شده در :2015/11/21 - 02:11|شناسه خبر: 18760 986 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه