امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۴۰:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

وظیفه رسانه ایجاد آرامش وامنیت وعدم فضاسازی علیه کاندیداها است

مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: وظیفه رسانه‌ در انتخابات ایجاد آرامش برای مردم و عدم فضاسازی علیه کاندیداهاست.

راه ملت: رضا دهبانی‌پور عصر امروز در نشست با دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد و اهالی رسانه و مطبوعات با عنوان نشست توجیهی در زمینه انتخابات، اظهار کرد: وظیفه رسانه مانند بسیج ایجاد امنیت از جمله امنیت روانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته بسیج گفت: این امنیت باید دو طرفه باشد و مسئولان که انتظار دارند رسانه در جامعه ایجاد امنیت کند خود نیز امنیت رسانه‌ها را تأمین کنند.

این مسئول عنوان کرد: اگر برای رسانه‌ها امنیت ایجاد شود مسئولیت خود را به نحو درستی انجام خواهند داد و اگر هم امنیت نداشته باشند اطلاع‌رسانی در جامعه با مشکل اساسی روبرو می‌شود.

دهبانی‌پور با تأکید بر اینکه رسانه‌ها پیام و درد و مطالبات مردم را به حاکمان ابلاغ می‌کنند، افزود: لذا باید وظیفه خود را در قبال آن‌ها انجام دهیم.

این مسئول از انتخابات در نظام‌های دموکراتیک به عنوان سمبل دموکراسی یاد کرد و افزود: انتخابات تجلی‌گاه اراده مردم است و هنر بزرگ امام راحل بود که مردم را در سرنوشت خود دخالت داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا انتخابات به بهترین نحو برگزار شود، افزود: باید مردم پای صندوق‌های رأی بیایند و مطمئن باشند که رأی خودشان است و انتخاب با رأی خودشان صورت گرفته است.

دهبانی‌پور تشریح کرد: بر همین اساس نباید در انتخابات سیاه‌نمایی کرده و همه چیز را غیر واقعی جلوه دهیم.

این مسئول با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در انتخابات دارند، خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت و آرامش در بین مردم و عدم فضاسازی علیه کاندیداها از وظایف رسانه‌ها در انتخابات است.

منبع: فارس

 

 

منتشر شده در :2015/11/23 - 11:11|شناسه خبر: 18894 519 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه