امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۲۰:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس شورای اداری سوق

قطع مکرر فیبر نوری از مشکلات اساسی در انتخابات پیش‌رو در سوق است

رئیس شورای اداری سوق قطع مکرر فیبر نوری و اختلال در شبکه اینترنت را از مشکلات اساسی در برگزاری انتخابات پیش‌رو عنوان کرد.

به گزارش راه ملت، تورج رزمجو ظهر امروز در جمع خبرنگاران قطعی مکرر فیبر نوری در بخش سوق را از معضلات و آسیب‌های انتخابات پیش‌رو دانست و اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات و لزوم به روز بودن سیستم‌ها جهت برگزاری انتخابات سالم باید تدبیری برای رفع این معضل اندیشیده شود.

رئیس شورای اداری سوق تصریح کرد: قطع مکرر فیبر نوری در این بخش باعث بروز مشکل در ارتباط اینترنتی و نارضایتی شهروندان شده است.

رزمجو افزود: در حالی که بسیاری از مشاغل و امورات جاری مردم به اینترنت وابسته شده است اما اختلال مداوم در شبکه فیبر نوری و کندی و قطعی اینترنت خیال راحت را از کاربران بخش سوق سلب کرده است.

رزمجو هم‌چنین مشکل آب روستای بلوط بنگان را مورد اشاره قرار داد و گفت: ۳۵ خانوار ساکن این روستا در فصول مختلف سال با بی‌آبی دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی با بیان اینکه اهتمام در تقویت خط انتقال آب از دهدشت به سوق می‌تواند مشکل بی‌آبی این روستا و شهر سوق را رفع کند تصریح کرد: افزایش قطر لوله انتقال از هشت به ۱۲ متر ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

رزمجو خواستار توجه مسئولان استانی در تامین اعتبار این پروژه شد و گفت: مشکل آب سوق و روستای بلوط بنگان در انتظار تامین اعتبار تقویت خطوط انتقال آب از تپه نورالشهدای دهدشت به سوق است.

 

منتشر شده در :2015/11/24 - 06:11|شناسه خبر: 18931 837 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه