امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۳۲:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر عامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

تقویت خط انتقال آب سوق برای رفع تنش آبی این بخش

وی هزینه ساخت مخزن ۵۰۰ مترمکعبی مورد نیاز سوق را ۳۷۵ میلیون تومان برآورد و تصریح کرد: حذف مخزن در مسیر جاده سوق با تامین این مبلغ امکان‌پذیر است.

به گزارش راه ملت، علی لدنی‌نژاد ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات آب بخش سوق که در فرمانداری دهدشت برگزار شد جابه‌جایی مخزن آب و خط انتقال شهر سوق را منوط به تهاتر ساختمانی از راه و شهرسازی برای تامین مکان اداره آب و فاضلاب شهری سوق عنوان کرد و اظهار داشت: در بازدیدهای گذشته از این مخزن طبق صورتجلسه مقرر شده بود این تهاتر با همکاری راه و شهرسازی صورت گیرد اما تاکنون عملی نشده است.

مدیر عامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مخزن آب سوق واقع در مسیر اجرای پروژه تعریض و بهسازی جاده در شرایط پدافندی مورد نیاز و ضروری است اما به خاطر حساسیت اجرای این پروژه به تخریب این مخزن رضایت دادیم.

لدنی‌نژاد با بیان اینکه در شرایط پدافندی تامین آب یک شهر به وسیله یک مخزن جوابگو نیست، افزود: آب و فاضلاب شهری در صورتی اجازه تخریب مخزن را داده است که قیمت آن تعیین و جهت احداث مخزن در شرایط پدافند ایجاد شود.

وی هزینه ساخت مخزن ۵۰۰ مترمکعبی مورد نیاز سوق را ۳۷۵ میلیون تومان برآورد و تصریح کرد: حذف مخزن در مسیر جاده سوق با تامین این مبلغ امکان‌پذیر است.

این مسئول با اشاره به مشکل بی‌آبی روستاهای بخش سوق عنوان کرد: تقویت خط انتقال آب از تپه نورالشهدای دهدشت به سوق با بالا بردن قطر لوله از هفت متر به ۱۲ امکان‌پذیر است.

لدنی‌نژاد افزود: با افزایش قطر لوله خط انتقال در این مسیر مشکل آب روستای بلوط بنگان و سوق رفع خواهد شد.

 

منتشر شده در :2015/11/24 - 06:11|شناسه خبر: 18934 545 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه