امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۳۲:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور

ورود نیروهای نظامی و انتظامی به انتخابات و جانبداری از نامزدی خاص ممنوع است

به دلیل اهمیت فعالیت نیروهای مسلح، دستور باید کاملا اجرا و انضباط به طور کامل رعایت شود و افراد نظامی در صورت تخلف از دستور و انضباط مجرم شناخته می شوند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت : براساس قانون هر گونه ورود نیروهای نظامی و انتظامی اعم از فرماندهان،کادر و سربازان وظیفه به انتخابات و جانبداری از نامزدی خاص ممنوع است و با متخلفان بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

راه ملت: به نقل ازایرنا، حجت الاسلام محمدکاظم بهرامی عصر سه شنبه در همایش پیشگیری از جرم نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد به اهمیت دو انتخابات پیش رو در اسفند امسال اشاره کرد و گفت: هر گونه جانبداری از نامزدی خاص ممنوع است و با متخلفان بر اساس قانون به شدت برخورد می شود.
وی با بیان اینکه این کاهش جرائم بر اساس وضعیت استان ها متفاوت است،افزود: جرایم نیروهای نظامی و انتظامی کشور در شش ماه اول امسال کاهش یافته است.
این مسئول اظهار کرد: جرائمی که در نیروهای مسلح به عنوان جرائم نظامی و انتظامی شناخته می شود در سایر نهادها جرم نیست و حداکثر تخلف محسوب می شود.
وی بیان کرد: به دلیل اهمیت فعالیت نیروهای مسلح، دستور باید کاملا اجرا و انضباط به طور کامل رعایت شود و افراد نظامی در صورت تخلف از دستور و انضباط مجرم شناخته می شوند.
حجت الاسلام بهرامی اظهار کرد: در مجموع جرائم رخ داده در بدنه نیروهای مسلح در مقایسه با سطح جامعه کمتر است اما این سازمان تمام جرائم را مهم تلقی می کند و با دقت مورد رسیدگی قرار می دهد.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: اگر جرمی در نیروهای مسلح رخ دهد علاوه بر لطمه زدن به حیثت سازمان ،بی اعتمادی عمومی در جامعه را در پی دارد.
حجت الاسلام بهرامی ادامه داد:اگر نیروی نظامی از حضور در محل خدمت سرباز زند بر اساس قانون مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد و به دادگاه نظامی معرفی می شود.

منتشر شده در :2015/11/25 - 11:11|شناسه خبر: 18948 734 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه