امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۵۶:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کامنت طعنه آلود یک کاربر در سایت حجت الاسلام بزرگواری + تصویر

اگر من نماینده بودم چون در قیامت حق الناس بخشیده نمیشه از تمام توان خود جهت خدمت به مردم استفاده می کردم و اگر کاری از دستم بر نمی آمد لااقل با صداقت با مردم حرف می زدم و وعده و وعید الکی نمی دادم .واز حق مردم در برابر هیچ چیزی نمی گذشتم که فردای قیامت شرمنده نشم.و هیچ وقت منافع مردم را فدای کشمکش سیاسی نمی کردم

راه ملت: طبق عادت همیشگی سری به وب سایت نمایندگان استان زدم، تا از آخرین فعالیت های بهارستان نشین های کهگیلویه وبویراحمدی اطلاعاتی بدست بیاروم.

سایت سید علی محمد بزرگواری را که باز کردم در قسمت پربیننده ترین مطالب چشمم به مطلبی با عنوان “اگر من نماینده مجلس بودم …” برخورد.

در این مطلب از کاربران خواسته شده که نظرات خود را پیرامون سوال “اگر شما نماینده مجلس بودید برای حوزه انتخابیه خود چه کارهایی انجام می دادید؟” ارسال کنند.

نکته جالب اینجاست که در این مطلب تنها یک نظر ارسال شده است و کاربری که این نظر را ارسال کرده وعده و وعید دادن های الکی و فدا نکردن منافع مردم را بر کشمکش های سیاسی از جمله کارهایی عنوان کرد که اگر نماینده بود برای حوزه انتخابیه خود انجام می داد:

این کاربر نوشته است : سلام.اگر من نماینده بودم چون در قیامت حق الناس بخشیده نمیشه از تمام توان خود جهت خدمت به مردم استفاده می کردم و اگر کاری از دستم بر نمی آمد لااقل با صداقت با مردم حرف می زدم و وعده و وعید الکی نمی دادم .واز حق مردم در برابر هیچ چیزی نمی گذشتم که فردای قیامت شرمنده نشم.و هیچ وقت منافع مردم را فدای کشمکش سیاسی نمی کردم.

 

۱۱۱

امیدواریم نمایندگان مردم این نکات را مد نظر خود قرار داده که هیچ گاه مردم را فدای منافع شخصی و حزبی خود نکنند، و درصورتی که توان و قدرت کافی جهت گرفتن حق مردم حوزه انتخابیه خود را در مجلس ندارند از ادامه دادن این راه کنار روند.

منتشر شده در :2015/11/25 - 11:11|شناسه خبر: 18970 653 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه