امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۳۲:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

انتقاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از حرکت‌های ضد توسعه‌ای برخی رسانه‌ها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از حرکت‌های ضد توسعه‌ای برخی رسانه‌ها در این استان انتقاد کرد.

راه ملت:سید موسی خادمی عصر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه از همکاری و همراهی خوب اصحاب رسانه که در راستای توسعه استان گام برداشته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم، اظهار کرد: نگاه رسانه‌ها به مدیران و دستگاه‌های استان کمک بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تذکر خوب است و برای اصلاح امور لازم است، خاطرنشان کرد: از همکاری رسانه‌ها در این استان قدردانی می‌کنم چرا که برای توسعه استان اقدام می‌کنند.

خادمی با بیان اینکه بازترین جلسات در میان استانداری‌های کل کشور را ما داریم، تصریح کرد: سعی ما بر این است که جلسات را به صورت علمی و منطق اداره کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه نقد نیاز استان و در ذات رسانه‌ است، خاطرنشان کرد: اما باید نقد کارشناسانه باشد و فرق رسانه با عموم این است که نقد رسانه‌ای عوامانه نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید دید نقد رسانه تا چه اندازه به حرکت و توسعه استان کمک می‌کند و نباید کاری کنیم که تیشه به ریشه استان بزنیم.

خادمی در ادامه با انتقاد شدید از برخی مطالب در رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید حرکت‌های ضد توسعه‌ای را با برخی اخبار کنار بگذاریم.

این مسئول در ادامه وظیفه رسانه در انتخابات را مهم عنوان کرد و گفت: در انتخابات نباید قومیت‌ها را پر رنگ جلوه داد و همچنین شخصیت فردی افراد را مورد هجوم قرار داد و اگر کسی توهین کند باید پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه انتقاد از یک سازمان با انتقاد از یک فرد تفاوت دارد، افزود: نباید به شخصیت افراد توهین کرد همچنین اگر می‌خواهیم سازمانی را نقد کنیم باید نقد منصفانه باشد.

مسئول ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فضای رسانه‌ای را نباید در اختیار کسانی قرار داد که به منفعت استان نمی‌اندیشند، خاطرنشان کرد: چرا باید در سایت‌ها برخی افراد کامنت‌هایی بگذارند که بر ضد توسعه استان است.

خادمی بسیاری از مشکلات استان را نه مربوط به مردم بلکه به برخی به اصطلاح نخبگان دانست و گفت: رسانه‌ها اجازه ندهند برخی افراد با استفاده از این عنوان‌ نخبگی بر ضد توسعه استان سخن بگوید.

وی با اشاره به برخی حوادث دانشگاه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نباید بزرگنمایی صورت گیرد، گفت: با مشکلی که پیش آمد همه فهمیدیم که چگونه باید ایراد کار را برطرف کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید اجازه داده می‌شد که فرد مذکور سخن خود را بیان می‌کرد البته هرکسی باید پاسخگوی سخنان خود باشد.

خادمی گفت: برگزاری سخنرانی‌ها توسط شورای نظارتی در دانشگاه‌ها مدیریت می‌شود که البته اگر جایی احساس شود که این برنامه‌ها برای استان مشکلی ایجاد خواهد کرد شورای تامین حتی می‌تواند آن را لغو کند.

 

منتشر شده در :2015/12/06 - 05:12|شناسه خبر: 19612 631 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه