امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۵۲:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

وعده های توخالی مسئولان و تعطیلی پروژه های اجرایی در شهر مارگون

امام جمعه مارگون با اشاره به راکد بودن پروژه‌های عمرانی و فرهنگی این شهر، گفت: با وعد‌ه‌های توخالی مسئولان همچنان شاهد تعطیلی و رکود در پروژه‌های اجرایی مارگون هستیم.

راه ملت: حجت‌الاسلام رحم‌الله خواجه‌پور  با اشاره به سفر اخیر آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به مارگون اظهار کرد: در این بازدید آیت‌الله ملک‌حسینی از نزدیک پای درد و دل مردم مارگون نشست و از نزدیک مشکلات این منطقه را بررسی و در جریان امور قرار گرفت و این سفر برای مردم مارگون مایه خیر و برکت بود.

امام جمعه مارگون بیان داشت: آنچه که نماینده ولی‌فقیه در استان را نگران کرد سیل اعتراضات مردم شهر، روستاها و حجم بالای مشکلات بود که انتظار می‌رود مسئولان در رفع این مشکلات همت گمارند.

وی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی کارها و خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه شده است، گفت: اما متأسفانه آنچه اخیرا به وضوح می‌بینیم عدم پیشرفت پروژه‌های عمرانی در منطقه‌ محروم مارگون است.

خواجه‌پور با اشاره به رکود پروژه‌های شهر مارگون افزود: در حال حاضر با وعده‌‌های توخالی مسئولان شاهد تعطیلی و رکود در پروژه‌های اجرایی مارگون هستیم و این تعطیلی مشکلات زیادی را برای مردم این منطقه ایجاد کرده‌ است.

وی با اشاره به سخن رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در خصوص اختصاص ۱۲ میلیارد تومان به بخش فرهنگی و عمرانی مارگون گفت: تاکنون این مبلغ به پروژه‌های مارگون تزریق نشده و متأسفانه این پروژه‌ها همچنان راکد مانده و فقط در حد ابلاغ است و تاکنون عملی نشده است.

 خواجه‌پور با اشاره به پروژه مصلای امام رضا (ع) این شهر افزود: این پروژه در دوران مدیریت صابری استاندار سابق استان عملیاتی و پیشرفت فیزیکی خوبی هم داشت اما متأسفانه این پروژه در دو سال اخیر به حال تعطیل درآمده و انجام فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه در شهر مارگون با مشکلات جدی مواجه است.

وی به دیگر پروژه‌های شهر مارگون اشاره و تصریح کرد: ساختمان دانشگاه پیام نور مارگون در یکی دو سال اخیر پیشرفت قابل توجهی نداشته و راکد مانده و اداره کردن این دانشگاه در فضایی نامناسب مدیریت می‌شود.

امام جمعه مارگون گفت: سالن اجتماعات آموزش و پرورش تکمیل و راه‌اندازی نشده و برای برگزاری همایش‌ها و جلسات با کمبود فضای مناسب مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه منطقه مارگون دارای ۱۶۲ روستا است که قریب به ۳۰ روستای آن دارای مسجد است، گفت: از این تعداد مسجد تنها ۱۷ مسجد آن قابل بهره‌برداری و مابقی راکد هستند.

امام جمعه مارگون با اشاره به مشکلات حوزه فرهنگ در این شهر گفت: به دلیل عدم توجه مسئولان حوزه فرهنگ در منطقه مارگون مظلوم واقع شده است.

خواجه‌پور خود را خادم مردم دانست و گفت: بر اساس تعهدی که در قبال مردم داریم باید مشکلات و کمبودهای آنها را به مسئولان انعکاس دهیم.

ویرفع مشکلات بخش فرهنگی، اجرای شدن پروژه‌های عمرانی، آسفالت و بهسازی جاده‌های ارتباطی، کمبود فضاهای آموزشی، ساماندهی مساجد و تکمیل مصلی امام رضا (ع) و مشکلات کشاورزی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم شهر مارگون است که امیدواریم مسئولان در رفع آنها اقدام کنند./فارس

 

منتشر شده در :2015/12/08 - 10:12|شناسه خبر: 19697 803 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه