امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۵۴:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج

مجوز فعالیت دو تشکل دانشجویی جدید در دانشگاه یاسوج صادر شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج از شروع فعالیت دو تشکل جدید دانشجویی در این دانشگاه خبر داد

راه ملت: به نقل از روابط عمومی دانشگاه یاسوج،فریبرز نیکدل گفت: این دو تشکل به نام های جنبش عدالت خواه دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) از شورای نظارت دانشگاه مجوز فعالیت گرفتند.
وی بیان کرد :در سال های گذشته دانشگاه یاسوج با دو تشکل بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل فعالیت می کرد که هم اکنون تعداد آنها به چهار تشکل افزایش یافت.
نیکدل افزود: کانون ها مختلف دانشجویی در حوزه ها متنوع در دانشگاه فعالیت می کنند.
معاون فرهنگی و دانشجویی اذعان داشت: تعداد ۲۵ انجمن علمی دانشجویی و چند انجمن بین رشته ای نیز در دانشگاه یاسوج فعال هستند.
این مسئول دانشگاهی به کرسی های آزاداندیشی و نظریه پردازی اشاره کرد و بیان داشت: در سال ۹۳ بیش از ۵۰ کرسی آزاداندیشی ونظریه پردازی در دانشگاه برگزار شد که ماهیت آنها کاملا دانشجویی و همه مراحل آن توسط تشکل ها و انجمن های دانشجویی انجام گرفت.
وی به آئین نامه کرسی های آزاد اندیشی اشاره کرد و گفت: برگزاری این کرسی ها از سوی دانشگاه تسهیل شده و ما نیز از برنامه تشکل ها استقبال می کنیم.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج با ابراز اینکه پویایی و نشاط دانشگاه در گرو وجود فضای آرام و با ثبات است اظهار داشت: فضای دانشگاه باز و آزاد است و همه دانشجویان با سلایق مختلف می توانند در این فضا برنامه های خود را برگزار کنند.
وی از دانشجویان خواست در راستای بررسی تخصصی موضوعات مختلف جامعه در کرسی های آزاد اندیشی عمل کنند تا فضای بحث و گفتگو در دانشگاه و در بین دانشجویان گسترش یابد

منتشر شده در :2015/12/09 - 05:12|شناسه خبر: 19738 600 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه