امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۰۴:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ستار هدایت‌خواه

جریان‌های نفوذی دنبال تغییر در ساختار و ماهیت نظام جمهوری اسلامی هستند

عضور جبهه پایداری نفوذ دشمن درحوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را یادآور شد و القاء حاکمیت دوگانه را از اهداف نفوذ دشمن در حوزه سیاسی عنوان و گفت: دشمن سعی دارد با قرار دادن توده های مردم در مقابل رهبری حاکمیت دوگانه ای را به وجود آورد.

عضو جبهه پایداری گفت: جریان‌های نفوذی به دنبال تغییر در ساختار و ماهیت نظام جمهوری اسلامی هستند.
راه ملت: ستار هدایت‌خواه در نشست هم‌اندیشی با موضوع استقلال در حصار تردید «نفوذ» در ابتدا به موضوع حوادث صدر اسلام از زمان پیامبر اسلام(ص) پرداخت و افزود: اگر بخواهیم به زبان امروزی و نگاه رهبری این موضوعات را تحلیل کنیم مهم ترین علل انحراف در جامعه اسلامی نفوذ بوده است.
وی بیان کرد: افراد دنیا پرست و انحرافی جهت رسیدن به قدرت به وسیله نفوذ با پیامبر اسلام دوست می شدند و همین نفوذها زمینه ساز ظهور قوم بنی امیه بود که نور خدا را ندیدند و سرها را بالای نیزه ها بردند.
نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با توجه به نسبت دادن غم های حضرت فاطمه در سوگ پدرشان و دیگر مصیبت ها وارده بر ایشان به “بیت الحزان” گفت”: بیت الحزان صرفا جنبه عاطفی ندارد، بلکه گریه های حضرت زهرا به خاطر محرومیت بشریت از داشتن رهبری الهی بود، حضرت فاطمه این روزها را می دید، حضرت زهرا(س) غم امروز بشریت را می‌خورد غم لبنان، سوریه، فلسطین، بحرین.
هدایت‌خواه با اشاره به انحراف بی بصیرتان از صدر اسلام گفت: اصحابی تحت تاثیر دنیا طلبی مقابل ولی خدا ایستادند و جنگ جمل و صفین رار قم زدند که این انحراف دودش به چشم کل بشریت رفت و غمی به بزرگی تاریخ وجود حضرت زهرا(س) را گرفت.
وی اظهار کرد: امروز هم جریان های انحرافی تلاش دارند با شعارهای به ظاهر مردمی افراد را از راه منحرف کنند و این کارشان وقتی محقق می‌شود که مردم بصیرت دینی و سیاسی نداشته باشند.
هدایت‌خواه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب طی چند ماه اخیر بر مسئله نفوذ، این جریان را نشان دهنده ولایت‌مداری جهان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: اولویت هر انسان متعهد به نظام جمهوری اسلامی باید تبیین و حساسیت و چاره اندیشی برای مقابله با نفوذ باشد.
وی با بیان اینکه جریان نفوذ از چه موقع شروع شده است گفت: آمریکا از اول انقلاب در ادوارهای مختلف دنبال نفوذ در کشور جمهوری اسلامی ایران بوده است و اما نفوذ امروز او به پسابرجام بر می‌گردد و از طریق محمل مذاکره راه نفوذ پیدا کرده است.
دبیر جبهه فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد مذاکرات را محملی برای نفوذ عنوان و با بیان اینکه مذاکره به تعبیر رهبر معظم انقلاب معامله بده و بستان است به تشریح بندهای مذاکرات پرداخت و تصریح کرد: محمل مذاکره محلی بود برای معامله اما طرف مقابل با این کار خواهان تغییر رفتار در نظام جمهوری اسلامی ایران در دوره کوتاه مدت و بلند مدت است.
وی هدف‌های طرف مقابل در ساختار کوتاه مدت را به‌رسمیت شناختن هم‌جنس بازی، فعال‌شدن جریان‌های ضد انقلاب، حذف شدن برخی احکام قضایی، حضور خانم ها در ورزشگاه‌ها عنوان کرد.
هدایت‌خواه حذف استصوابی شورای نگهبان، حذف سپاه و کاهش دادن اختیارت رهبری را از هدف های دشمن در ساختار بلند مدت در مذاکرات عنوان کرد.
عضور جبهه پایداری نفوذ دشمن درحوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را یادآور شد و القاء حاکمیت دوگانه را از اهداف نفوذ دشمن در حوزه سیاسی عنوان و گفت: دشمن سعی دارد با قرار دادن توده های مردم در مقابل رهبری حاکمیت دوگانه ای را به وجود آورد.
وی تطهیر چهره آمریکا توسط برخی افراد داخلی را از دیگر راه‌های نفوذ دانست و با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب که آمریکا را شیطان بزرگ می داند گفت: آمریکا مظهر ظلم و کفر است و با همه جنایت هایش متاسفانه برخی آمریکا را منجی ایران معرفی می‌کنند.
هدایت‌خواه با یادآوری ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: این روزی، روزی است که باید استکبار را تهدید کرد و اما آیا در ۱۶آذر امسال کسی علیه آمریکا یک جمله گفت؟ به جز حمله به رهبری و سپاه وبسیج و تطهیر فتنه‌گران آقایان چی سخنرانی کردند، این کارها زمینه نفوذ را فراهم می‌کنند.
وی نادیده گرفتن اقتصاد مقاومتی و مطرح کردن الگوی اقتصاد سرمایه ای در کشور را از راه‌های نفوذ در بحث اقتصادی کشور عنوان و بیان کرد: آیا کسی گامی برای اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب این همه تاکید دارند برداشته است؟وابستگان به آمریکا دنبال اقتصاد سرمایه ای به وسیله سرمایه های وارداتی هستند که باید بدانند آمریکا بدهکارترین اقتصاد سرمایه ای در جهان است.
نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی دامن زدن به تجمل‌گرایی، واردات بیش از حد، بی توجهی به تولیدات داخلی و خام فروشی نفت را از عوامل نفوذ در حوزه اقتصادی عنوان کرد.
وی ترویج فرهنگ سبک زندگی غربی به جای زندگی دینی و سست کردن باورهای جوانان را از عوامل نفوذ در حوزه فرهنگ عنوان و اظهار کرد: سبک زندگی غربی حکومت ولی‌الله را تحمل نمی‌کند و آثار و پیامدهای آن در زندگی‌ها کاملا مشهود است.
هدایت‌خواه عنوان کرد: برخی ها در مقابل بسیج در دانشگاه‌ها اقدام به جنبش های مدنی از طریق سمن ها می‌کنند که کسی آنها را نظارت نمی‌کند اما حمایت می‌شوند و اینجوری زمینه نفوذ در دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی رخنه پیدا می‌کند.
وی با اشاره به بی‌سابقه بودن جریان نفوذ در این دوره از تاریخ اسلام تاکنون، نفوذ برخی سلفی‌ها و تکفیری‌ها در نظام اسلام را یادآور شد و خواستار هوشیاری بیش از بیش ولایتمدارن به نظام جمهوری اسلامی در این راستا شد.
هدایت‌خواه در ادامه خواستار بصیرت سیاسی نیروهای ولایی شد و گفت: در عرصه سیاست فقط به فکر خود نباشید بلکه تمام مردم را از جریان‌های سیاسی آگاه کنید، توطئه‌های دشمنان را شناسایی و چهره واقعی و کینه‌توزی های آمریکا را برای مردم تبیین نمایید.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور ایشان در انتخابات مجلس شورای اسلامی، حساسیت رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگی را یادآور شد و گفت: برای مجلس رفتن آدم زیاد است اما برای کار فرهنگی آدم کم هست، احساس تکلیفم این است رهبری را در عرصه فرهنگی حمایت کنم.
در ادامه سید فرزاد نجات نیا دبیر کانون فرهنگی جوادالائمه دهدشت، با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر کلمه نفوذ، از استمرار سلسله مباحث گفتمان انقلاب اسلامی و تبیین اندیشه های امام و منویات مقام معظم رهبری خبر داد و افزود: نشست بعدی این کانون ۹ دی با دعوت از شخصیت‌های ملی روز نهم دی در دهدشت برگزار خواهد شد.
این نشست به همت کانون فرهنگی جوادالائمه و بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد و پیام نور دهدشت برگزار شده بود.

منتشر شده در :2015/12/12 - 09:12|شناسه خبر: 19875 643 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه