امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۲۵:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سامانه بارشی از فردا وارد استان می شود

هوای استانهای کرمانشاه، ایلام، لرستان،کهگیلویه و بویراحمد و به تدریج استان مرکزی ابری همراه با بارش برف و باران و در مناطق کوهستانی گاهی وزش باد و کولاک برف پیش بینی می شود و در جنوب لرستان و استان ایلام به سبب بارش رگباری باران احتمال آبگرفتگی معابر عمومی وجود دارد

راه ملت: احد وظیفه کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از این رو در شمال غرب، غرب و دامنه های مرکزی زاگرس، به سبب بارش برف، لغزندگی جاده بویژه در مناطق کوهستانی و در برخی نقاط همراه با وزش باد شدید و کولاک برف پیش بینی می شود.

وی افزود: در روز دوشنبه هوای استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، کردستان، زنجان، قزوین، غرب اصفهان و چهارمحال بختیاری ابری همراه با بارش برف، برخی نقاط مه آلود یا وزش باد و کولاک برف خواهد بود.

احد وظیفه گفت: هوای استانهای کرمانشاه، ایلام، لرستان،کهگیلویه و بویراحمد و به تدریج استان مرکزی ابری همراه با بارش برف و باران و در مناطق کوهستانی گاهی وزش باد و کولاک برف پیش بینی می شود و در جنوب لرستان و استان ایلام به سبب بارش رگباری باران احتمال آبگرفتگی معابر عمومی وجود دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: هوای استانهای خوزستان، بوشهر، غرب فارس همراه با رگبار باران، گاهی رعد و برق پیش بینی شده است که بارش در ارتفاعات غرب فارس به تدریج به صورت برف و در استان خوزستان گاهی با وزش باد شدید خواهد بود.

وی افزود: با توجه به پیش بینی بارش برف و کولاک بویژه در مناطق کوهستانی مناطق ذکر شده، توصیه می شود اقدامات لازم برای حفظ ایمنی بعمل آید و در روزهای دوشنبه و سه شنبه برای تردد در این مناطق همراه داشتن زنجیر چرخ، پوشاک گرم و تجهیزات زمستانی ضروری است.

منتشر شده در :2015/12/13 - 05:12|شناسه خبر: 19931 628 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه