امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۱۸:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد

شروع زود هنگام فعالیت های انتخاباتی تخلف می باشد

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد از هرگونه تبلغ زودهنگام انتخاباتی در این استان هشدار داد و گفت: این موضوع در تایید صلاحیت نامزدها اثرگذار است

راه ملت: حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز عصر امروز در جمع مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد برای تبیین رعایت قانون در انتخابات اظهار کرد: جلسات مشترکی همراه با همدلی و تفاهم با مسئولان استان خصوصاً استاندار در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری داشته‌ایم.

وی در ادامه یکی از مهمترین مراحل برگزاری انتخابات را آموزش‌های لازم برای دست‌اندرکاران دانست و گفت: همه باید توجیه باشیم و قوانین انتخابات را ریز به ریز مطالعه کنیم که می‌توان این قوانین را از سایت‌ها استخراج کرد.

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد به وظایف کلی مدیران در زمینه انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم همه اعمال ما را مشاهده می‌کنند لذا باید حساسیت مردم را در نظر بگیریم.

این مسئول با بیان اینکه شورای نگهبان در چارچوب قانون به وظیفه خود عمل می‌کند، بیان کرد: هیچ گاه قصد مچ‌گیری نداریم اما به گزارشاتی که به دست ما می‌رسد توجه خواهیم کرد.

وی تبیین کرد: نباید افراد که خود داعیه‌دار حضور در مجلس هستند به عنوان نامزدهای انتخاباتی در مسیر انتخابات اخلال ایجاد کنند که یکی از مصادیق آنها راه‌اندازی کارناوال‌های انتخابات پیش از موعد مقرر تبلیغات انتخابات است.

خرم‌روز افزود: گاهاً مشاهده می‌کنیم برخی از نامزدها جرایم آشکاری را مرتکب می‌شوند که همه اینها در تایید صلاحیت آنها اثر گذار است چرا که گام گذاشتن در مسیر انتخابات زودرس تخلفی آشکاری به شمار می‌رود.

وی با تقاضا از رسانه‌های این استان برای اینکه در چند ماه باقی مانده تا انتخابات فضا را تلطیف کنند، از تخریب افراد اظهار گلایه کرد و افزود: گاه می‌بینیم که فضا را به سمتی می‌برند که بداخلاقی انتخاباتی در آن مشاهده می‌شود.

مسئول دفتر شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انتخابات آبروی نظام و انقلاب است، گفت: همه باید با همدلی و همراهی برای برگزار انتخابات باشکوه در استان تلاش کنیم و زمینه‌های لازم را فراهم کنیم.

خرم‌روز ادامه داد: مردم کهگیلویه و بویراحمد هم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و هم در انتخابات خبرگان رهبری حضور و مشارکت فعالی داشتند و می‌طلبد با برنامه‌ریزی مناسب یک‌بار دیگر شاهد مشارکت مردم در این عرصه مهم باشیم.

منبع: فارس

 

منتشر شده در :2015/12/16 - 07:12|شناسه خبر: 20047 569 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه