امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۴۳:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه

تعداد تاکسی ها موجود بیش از ظرفیت شهر می باشد/ برخورد پلیس با خودروهای فاقد مجوز

این مسئول ساماندهی تاکسی‌ها در ایستگاه‌ها را ضروری دانست و با اشاره به تمرکز در چند ایستگاه و بی‌نظمی تاکسی‌ها خاطرنشان کرد: طبق مصوبه شورای ترافیک به زودی طرح تمرکززدایی تاکسی‌ها در سطح شهر آغاز خواهد شد

راه ملت: به نقل از فارس، علی اقبالی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ساماندهی آژانس‌های مسافربری و تاکسی‌های دهدشت خبر داد و اظهار کرد: طی مدت اخیر بیش از ۹۵ خودروی متخلف که بدون مجوز اقدام به مسافرکشی می‌کردند به پارکینگ‌های شهر منتقل شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه تصریح کرد:در راستای ساماندهی ناوگان حمل و نقل درون شهری آژانس‌های مسافربری فاقد صلاحیت شناسایی و توقیف شده است.

وی اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی در کاهش حوادث و تلفات ناشی از سوانح رانندگی را موثر دانست و افزود: پلیس راهور ضمن تعقیب خودروهای فاقد مجوز ناوگان حمل و نقل درون شهری با رانندگان خاطی به شدت برخورد می‌کند.

اقبالی‌پور با تاکید بر سخت‌گیری تاکسیرانی در اعطای مجوز به تاکسی‌ها با اشاره به فعالیت ۴۵۰ تاکسی در سطح شهر تصریح کرد: تعداد تاکسی‌های موجود بیش از ظرفیت شهر بوده و باعث ایجاد ترافیک در نقاط حساس شده است.

این مسئول ساماندهی تاکسی‌ها در ایستگاه‌ها را ضروری دانست و با اشاره به تمرکز در چند ایستگاه و بی‌نظمی تاکسی‌ها خاطرنشان کرد: طبق مصوبه شورای ترافیک به زودی طرح تمرکززدایی تاکسی‌ها در سطح شهر آغاز خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه از تصمیم پلیس برای به حداقل رساندن تابلوهای توقف ممنوع در شهرها خبر داد و گفت: تراکم خودروها در نقاط حساس شهر از جمله مسیرهای دسترسی به مراکز درمانی باعث ایجاد مشکلات برای شهروندان شده است.

اقبالی‌پور در ادامه تعداد پارکینگ‌های موجود در دهدشت را تنها ۲ مورد دانست و تصریح کرد: این تعداد جوابگوی خودروهای موجود نیست و باید تدبیری برای افزایش پارکینگ‌ها اندیشیده شود.

 

منتشر شده در :2015/12/19 - 02:12|شناسه خبر: 20167 845 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه