امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۴۷:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کارشناس مسائل سیاسی در گچساران:

همه اصولگرایان ارزشی و همه اصلاح‌طلبان هم فتنه‌گر نیستند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: با اینکه اصولگرایی و اصلاح‌طلبی ملاک ارزشی و ضدارزشی نیست، اما فتنه ۸۸ از دل اصلاح‌طلبی و رهبران این خط سیاسی بیرون آمد

راه ملت: حسن لارتی عصر امروز در جمع مردم گچساران در محل مسجد صاحب‌الزمان این شهرستان با اشاره به دلایل غیبت امام زمان(عج) اظهار کرد: غیبت امام زمان(عج) به دلیل این است که مردم باید به بلوغ فکری برسند و ایشان را درک کنند زیرا هرچه به زمان ظهور نزدیک‌تر می‌شویم فتنه‌ها پیچیده‌تر می‌شود.

وی افزود: در آستانه زمان ظهور که کسی نمی‌تواند زمان قطعی برای آن مشخص کند؛ فتنه‌ها پیچیده‌ و خطرناک‌تر می‌شود، دروغ، تهمت، افترا و فریب در جامعه رواج پیدا می‌کند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به فتنه‌های اخیر در ایران اسلامی گفت: فتنه ۱۸ تیر سال ۷۸ طی پنج روز تمام شد اما فتنه ۸۸ چندین ماه کشور و نظام اسلامی را آزار داد زیرا فتنه پیچیده‌ای بود.

لارتی ادامه داد: فتنه ۸۸ فتنه‌ای پیچیده بود که هنوز هم عده‌ای را مردد کرده و البته وعده تحقق حکومت بزرگ و جهانی اسلام در زمان فتنه‌های پیچیده و خطرناک است که این مسئله ما را امیدوار می‌کند.

وی با اشاره به حماسه ۹ دی در کشور گفت: روز ۹ دی مردم همه جمع شدند تا با حضور حماسی و میلیونی از کیان انقلاب و کشور خود دفاع کنند.

لارتی با بیان اینکه عده‌ای به تکرار و یادآوری فتنه و ۹ دی خرده می‌گیرند، گفت: این سخن قرآن است که فرموده از روزهای الهی یاد کنید.

کارشناس مسائل سیاسی با تشبیه فتنه ۸۸ به کوه بزرگی از یخ متذکر شد: فتنه ۸۸ مانند کوهی بزرگ از یخ بود که تنها ۱۰ درصد آن از آب بیرون و ۹۰ درصد آن زیر آب است که بنا بر ملاحظاتی برخورد با آن در شرایط کنونی صلاح نیست.

لارتی با اشاره به تاریخ اسلام و برخورد امام علی(ع) با اشعث یادآور کرد: امام علی(ع) نیز با اشعث به دلیل نفوذ وی به خاطر حفظ اسلام مدارا و ملاحظاتی را در نظر گرفتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع مردم گچساران در مسجد صاحب‌الزمان این شهرستان گفت: ملاک در پیروی یا سرکشی با ولایت اصولگرایی یا اصلاح‌طلبی نیست زیرا همه اصولگرایان ارزشی نیستند و همه اصلاح‌طلبان هم فتنه‌گر نیستند.

 کارشناس مسائل سیاسی افزود: با اینکه اصولگرایی و اصلاح‌طلبی ملاک ارزشی و ضدارزشی نیستند اما فتنه ۸۸ از دل اصلاح‌طلبی و رهبران این خط سیاسی بیرون آمد.

لارتی اظهار کرد: فتنه از طرف کسانی شکل گرفت که از یاران نزدیک امام راحل به شمار می‌رفتند و ابعاد فتنه ۸۸ هنوز باز نشده است.

وی با گریزی به تاریخ اسلام و اشاره به شمر قاتل امام حسین(ع) گفت: شمر یکی از جانبازان جنگ صفین و یاران امام علی(ع) بود و ۱۶ مرتبه با پای پیاده به مکه رفته بود اما چه شد که فریب فتنه را خورد و قاتل نوه پیامبر(ص) شد.

لارتی با بیان اینکه اعتقاد ما بر ظهور حتمی امام عصر(عج) است، تصریح کرد: وظیفه ما در زمان  حاضر خودسازی و خودیاری اجتماعی برای دولت ناجی بشریت است به این معنی که باید برای ظهور یارگیری کنیم.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به انتخابات ۸۸ و پیروزی احمدی‌نژاد اظهار کرد: احمدی‌نژاد در آن انتخابات پیروز شد زیرا نماینده تفکر بسیجی، حزب‌الهی و ولایت‌مداری بود و مردم به تفکر وی رأی دادند.

لارتی افزود: اما فتنه‌گران با برچسب‌های مختلف و رواج دروغ و ادعای تقلب در انتخابات آشوب به پا کردند که این آشوب با درایت رهبری و مردم پایان گرفت.

وی با اشاره به انتخابات سال ۹۲ و انتخاب روحانی گفت: با انتخاب روحانی هیچ یک از فتنه‌گران دم از تقلب نزدند و وزرای روحانی که برای کسب رأی اعتماد به مجلس رفتند گفتند که مطلقا تقلبی در انتخابات صورت نگرفته است.

 

منتشر شده در :2015/12/21 - 10:12|شناسه خبر: 20348 556 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه