امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۱۸:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

عدل هاشمی، سهراب حجت خواه و دکتر لاهوتی فردا برای شرکت در انتخابات کهگیلویه نام نویسی خواهند کرد

طبق اطلاعات شنیده شده تنور انتخابات در کهگیلویه بزرگ فردا داغ تر خواهد شد و آقایان سردار عدل هاشمی، دکتر سهراب حجت خواه و دکتر عبدالقادر لاهوتی صبح فردا جهت نام نویسی به فرمانداری این حوزه انتخابیه مراجعه خواهند کرد

راه ملت: سومین روز ازمهلت  هفت روزه نام نویسی نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل رسما به پایان رسید.

تا این لحظه در حوزه کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده ۸ نفر نام نویسی کرده اند که از این تعداد آقایان محمود منطقیان و البرز بنام از چهره های مطرح و اصلاح طلب و چهره های شرکت کننده در چند دوره انتخابات این حوزه انتخابیه هستند.

اما طبق اطلاعات شنیده شده تنور انتخابات در کهگیلویه بزرگ فردا داغ تر خواهد شد و آقایان سردار عدل هاشمی، دکتر سهراب حجت خواه و دکتر عبدالقادر لاهوتی صبح فردا جهت نام نویسی به فرمانداری این حوزه انتخابیه مراجعه خواهند کرد.

البته شنیده هایی مبنی بر اینکه رئیس شورای شهر دهدشت آقای جهادگر نیز قصد ثبت نام و شرکت در انتخابات را دارند نیز بگوش می رسد.

با این حال باید منتظر ماند و دید که مردم کهگیلویه چه کسی را لایق صندلی بهارستان میدانند تا لایق ترین شخص از بین تمام افراد ثبت نام کننده بتواند برای چهار سال نمایندگی شهرستان کهگیلویه را بدست بگیرد.

 

اطلاعات و آمار کامل نامزد های انتخاباتی استان کهگیلویه وبویراحمد را در این لینک بخوانید

منتشر شده در :2015/12/21 - 03:12|شناسه خبر: 20408 997 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه