امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۱۶:۴۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دهدشت

مراسم پاسداشت شهدای حرکت اسلامی نیجریه برگزار می شود

انقلاب شیعی ایران دین اسلام را زنده کرد و بلافاصله پس از شروع این انقلاب بزرگ جبهه مقابل آن شروع به کار کرد و مقابله با این انقلاب و بیداری های بوجود آمده متاثر از آن را در دستور کار خود قرار داد این جبهه راه های مختلف براندازی را امتحان کرد و آخرین اقدام آنان ایجاد تفرقه بین مسلمان و ایجاد درگیری های داخلی و درنهایت کشتار شیعیان بوده است.

راه ملت:  مسعود قمبری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت در گفتگو با راه ملت افزود: انقلاب شیعی ایران دین اسلام را زنده کرد و بلافاصله پس از شروع این انقلاب بزرگ جبهه مقابل آن شروع به کار کرد و مقابله با این انقلاب و بیداری های بوجود آمده متاثر از آن را در دستور کار خود قرار داد این جبهه راه های مختلف براندازی را امتحان کرد و آخرین اقدام آنان ایجاد تفرقه بین مسلمان و ایجاد درگیری های داخلی و درنهایت کشتار شیعیان بوده است.

مسعود قمبری گفت: علامه شیخ ابراهیم زکزاکی شخصیتی است که با تمام سختی ها و دشمنی ها شروع به ترویج فرهنگ غنی تشیع برآمده از انقلاب در آفریقا نمود و در این راه از امام راحل عظیم الشان انقلاب ما تاسی گرفت.

همانگونه که شیخ زکزاکی توانست میلونها شیعه را در آفریقا پرورش دهد مطعنا پس از این دستگیری ها و کشتارها یاران شیخ زکزاکی روز به روز بیشتر شده ونهضت فکری او بیش از پیش گسترش می یابد.

اتفاقات نیجریه و  کشتار شیعیان مظلوم این کشور در بین همه ادیان و مذاهب دنیا و کسانی که برای انسان و انسانیت ارزش قائلند محکوم قطعی است و ماهم ضمن تسلیت به همه برادران شیعه خود در تمام نقاط جهان، از خود می پرسیم که چرا نفاق داخلی جامعه ما عکس العملی که نسبت به کشته شدگان فرانسه نشان داد، در مورد شهدای نیجریه نشان نداد؟ از این گذشته آنان برادران دینی ما ودوشادوش ما رهرو مکتب سرخ حسینی هستند.

ریئس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دهدشت گفت: امیدواریم که شاهد عکس العمل و حساسیت بیشتر همه گروه ها نسبت به وقایع پیش آمده در نیجریه و امثال آن باشیم.
به همین مناسبت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دهدشت سه شنبه ۱ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد فاطمه زهرا مراسم پاسداشت شهدای نیجریه را براگزار می نماید و از عموم علاقه مندان دعوت به عمل می آید

منتشر شده در :2015/12/21 - 10:12|شناسه خبر: 20420 625 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه