امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۰۰:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

محمد جهانبخش

کاندید جریان عدالتخواه کهگیلویه بزرگ ثبت نام کرد

حاج جهانبخش در راستای خدمت به توده های محروم ومستضعف به عنوان ولی نعمتان حقیقی جمهوری اسلامی و ارتقاء سطح مطالبات مردمی و سردست گرفتن و ارتقاء روح عدالتخواهی و مبارزه با مناسبات رانتی و تبعیض های ناروا و عبور از کلیشه های غالب و سیاسی بازی های موجود درفضای سیاسی شهرستان کهگیلویه به نمایندگی از این جریان درانتخابات مجلس دهم شرکت می کنند

راه ملت: محمد جهانبخش ساعاتی پیش باحضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در تهران برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه کهگیلویه،بهمیی،لنده وچرام ثبت نام کردند.

حاج محمد جهانبخش بخشدارمرکزی شیراز، بازرس ویژه و مشاور حقوقی فرماندار شیراز و عضوشورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی کشور بوده اند. وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته حقوق و هم اکنون طلبه حوزه علمیه قم و صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه سیاسی اجتماعی صدای مردم می باشند.

حاج جهانبخش در راستای خدمت به توده های محروم ومستضعف به عنوان ولی نعمتان حقیقی جمهوری اسلامی و ارتقاء سطح مطالبات مردمی و سردست گرفتن و ارتقاء روح عدالتخواهی و مبارزه با مناسبات رانتی و تبعیض های ناروا و عبور از کلیشه های غالب و سیاسی بازی های موجود درفضای سیاسی شهرستان کهگیلویه به نمایندگی از این جریان درانتخابات مجلس دهم شرکت می کنند.

از وجوه متمایز ایشان حضور مستقل، آزاد ،گفتمانی و بدون وابستگی به جناح های سیاسی چپ وراست می باشد.  پیش بینی می شود ورود ایشان به کارزار انتخاباتی به عنوان نماینده ی  جریان عدالتخواه استان کهگیلویه وبویراحمد نوید بخش مرزبندی های جدید سیاسی و ظهور فصلی نو و عمیق در چالش های گفتمانی تاریخ سیاسی کهگیلویه باشد.

منتشر شده در :2015/12/22 - 01:12|شناسه خبر: 20424 1098 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه