امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۱۵:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

طبق اطلاعات معتبر از منابع نزدیک به حجت الاسلام بزرگواری

بزرگواری برای انتخابات مجلس ثبت نام می کند

تلاش برای باز گرداندن حجت الاسلام بزرگواری به کورس انتخابات کهگیلویه بزرگ دارد به نتیجه می رسد و احتمال ثبت نام ایشان به شدت افزایش یافته است

تلاش برای باز گرداندن حجت الاسلام بزرگواری به کورس انتخابات کهگیلویه بزرگ دارد به نتیجه می رسد و احتمال ثبت نام ایشان به شدت افزایش یافته است.

راه ملت: به نقل منابع خبری آگاه و نزدیک به حجت الاسلام بزرگواری، علی رغم اینکه حجت الاسلام بزرگواری مدتی پیش رسما از کورس انتخابات خود را کنار کشید اما گویا تلاش های اطرافیان ایشان برای بازگشت وی به نتیجه رسیده است و احتمال نام نویسی ایشان تا روز جمعه وجود دارد.

این منبع خبری با بیان اینکه حجت الاسلام بزرگواری هم اکنون در تهران می باشد و روز چهارشنبه به استان و شهر دهدشت سفر می کند عنوان کرد: به طور یقین یکی از دلایل مهم حضور حجت الاسلام بزرگواری در شهر دهدشت نام نویسی جهت شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ می باشد.

این منبع خبری همچنین خبر منتشر شده در یکی از رسانه های استان مبنی بر حضور حجت الاسلام بزرگواری و نامزدی ایشان در تهران را دروغ رسانه ای عنوان کرد و گفت به هیچ وجه همچین خبری رسمیت ندارد.

 

 

منتشر شده در :2015/12/22 - 08:12|شناسه خبر: 20538 1068 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه