امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۲۳:۲۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

زائرسرای راهیان نور گچساران افتتاح شد

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه زائرسرای راهیان نور گچساران دارای نمازخانه، سالن‌ غذاخوری و امکانات ورزشی است، افزود: این زائرسرا با همکاری سازمان اردویی و سپاه فتح احداث و عملیات اجرایی آن را توسط تیپ ۴۸ فتح استان انجام گرفته است

زائرسرای راهیان نور شاهد گچساران با حضور سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور افتتاح شد.

راه ملت: به نقل از مهر، بعدازظهر چهارشنبه زائرسرای راهیان نور در گچساران با حضور سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شد.

جهانگیر انصاری، مساحت کلی این زائرسرا ۲.۵ هکتار با زیر بنای ۳۵۰ مترمربع عنوان کرد و افزود: این زائرسرا در دو قسمت ساخته شده و با ۲۴ اتاق، ظرفیت ۴۸۰ تخت را دارد.

انصاری تصریح کرد: افتتاح زائرسرای راهیان نورشاهد در گچساران یکی از مهمترین پروژه های اقامتی در جنوب کشور که با همکاری ستاد راهیان نور به بهره برداری رسیده است.

وی اظهارداشت: گچساران بر سر راه کاروان‌های راهیان نور قرار دارد و شرایط را به گونه‌ای دیدیم که ساخت یک زائرسرا در این شهرستان نیاز است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه زائرسرای راهیان نور گچساران دارای نمازخانه، سالن‌ غذاخوری و امکانات ورزشی است، افزود: این زائرسرا با همکاری سازمان اردویی و سپاه فتح احداث و عملیات اجرایی آن را توسط تیپ ۴۸ فتح استان انجام گرفته است.

منتشر شده در :2015/12/23 - 06:12|شناسه خبر: 20595 999 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه