امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۳۷:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

طرح زیباسازی حاشیه رودخانه بشار یاسوج عملیاتی و اجرایی شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت عملیاتی شدن طرح زیباسازی حاشیه رودخانه بشار یاسوج تأکید کرد.

راه ملت:سید موسی خادمی عصر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد بر تشکیل منظم جلسات کارگروه ذیل شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تأکید کرد و اظهار داشت: جلسات کارگروه خوراک شورای برنامه‌‌ریزی است و نباید در برگزاری جلسات کارگروه ضعیف عمل شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسات کارگروه‌ها شد و گفت: عدم حضور مدیران در جلسات کارگروه‌ها تنها در مواقعی که در ماموریت خاصی هستند پذیرفته است اما وقتی مدیران در استان هستند باید حتما در جلسات حضور داشته باشند.

وی از بی‌توجهی برخی مدیران به جلسات کارگروه انتقاد کرد و گفت: حضور مدیران در جلسات را جزء ملاک‌های ارزیابی قرار خواهیم داد و لیست حضور و یا عدم حضور مدیران در جلسات را برای وزارتخانه مربوطه ارسال می‌کنیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از عدم اجرایی شدن مصوبات کارگروه‌ها انتقاد کرد و افزود: در جلسات استان تنها یک لیست گذاشته و امضا می‌کنند در حالی که بررسی و اجرایی کردن مصوبات اولویت کار است.

خادمی بیان کرد: به منظور حضور مدیران در جلسات در روزهای ملاقات عمومی مدیران جلسات برگزار نمی‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عدم حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در جلسات کارگروه امور بانوان گفت: عدم حضور مدیران در جلسات کارگروه امور بانوان تأسف‌آور است.

وی با بیان اینکه عدم حضور مدیران در جلسات کارگروه امور بانوان گزارش داده شود افزود: با مدیران دستگاه‌های که در این جلسات حضور پیدا نکنند برخورد می‌شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود خواستار عملیاتی کردن زیباسازی حاشیه رودخانه بشار شد و گفت: معارضات اجتماعی در حاشیه رودخانه بشار وجود دارد که این مشکل پیگیری و حل شود.

وی تصریح کرد: طرح ساماندهی رودخانه بشار در نشست شورای برنامه‌ریزی تصویب و دستگاه‌های مربوطه به فکر اجرایی و عملیاتی کردن طرح باشند.

 

منتشر شده در :2015/12/28 - 08:12|شناسه خبر: 21136 622 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه