امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۴۰:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ساکتین فتنه مردود شدگان حماسه ۹دی هستند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج با بیان اینکه برخی در این فتنه مردود شدند و مردم خواص بی بصیرت را شناختند، گفت: فتنه ۸۸ یکی از آزمون های جامع برای مسئولین بود که عده ای مردود شدند.

به گزارش راه ملت :علی رفعتی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری با گرامیداشت فرا رسیدن ششمین سالگرد حماسه ۹دی ماه گفت:شرط رسیدن به جامعه مهدوی و در نهایت رسیدن به توحید٬ ملزوم به حضور امام در جامعه است.

رمز ایستادگی و پیشرفت انقلاب وجود با برکت رهبری است

 وی با بیان اینکه حضور امام در جامعه باید شکل بگیرد تا مسیر به سمت نظام اسلامی برای مردم مشخص بشود،تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ امام‌ پیشنهاد و تشکیل ساختار حکومتی بر مبنای امامت و ولایت را دادند و به جرأت هم می توان به این نکته اشاره کرد که رمز ایستادگی و پیشرفت انقلاب تا الان هم حضور و نقش رهبری در انقلاب بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج برکت ولایت فقیه و بودن رهبری عادل و فقیه را یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: اگر نگاهی اجمالی به مسائل منطقه بیندازیم خواهیم دید که در منطقه نهضت های مختلفی شکل گرفت ولی به دلیل نبود رهبری مقتدر٬ اکثرا به نحوی متوقف شدند.

نوک پیکان دشمن امروز به سمت رهبری نشانه رفته است

رفعتی بیان کرد:پس از شکست دشمن در ۸ سال دفاع مقدس٬ به این نکته پی خواهیم برد که شاکله و ستون اصلی انقلاب رهبری هستند٬ لذا تمام نگاه دشمن امروز به سمت رأس انقلاب و شخص معظم له نشانه رفته است.

برخی از خواص در فتنه ۸۸مرعوب دشمن شدند

 وی به فتنه ۸۸ و مرعوب شدن برخی خواص در این فتنه اشاره کرد و گفت:هدف دشمن در فتنه ۸۸ براندازی نرم نظام بود که با بصیرت و دوراندیشی رهبری و مردم ایران اسلامی این فتنه مهار شد.

چرا امروز برخی فتنه را انگار و آن را نوعی نزاع می دانند؟!

مسئول تبیین بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج  با انتقاد از برخی نظرها که فتنه ۸۸را نوعی نزاع می دانند، گفت: متأسفانه عده ای که تا دیروز ساکتین فتنه بودند امروز ادعا می کنند که اتفاقات ۸۸ صرفا یک نزاع بین دو جناح بود٬ که اگر اینطور بود شعارهای نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران و … چه معنی داشت؟

رفعتی ابراز کرد: مگر اینان هتک حرمت یه عاشواری حسینی را ندیدند،مگر پاره کردن عکس امام و رهبری ندیدند پس اگر به قول اینان یک مسئله داخلی بود، حمایت های غرب از اغتشاشگران به چه علت بود؟

حماسه ۹دی شکستی در پرونده دلدادگان غرب و کاسبان رابطه با آمریکا بود

 وی ادامه داد: حماسه ۹دی و خروش میلیونی مردم در این حماسه عظیم انقلاب، شکست دلدادگان غرب و شکست کاسبان رابطه با آمریکا بود.

مسئول تبیین بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج  ۹دی را روز حماسه مردم در برابر نفاق و فتنه دانست و افزود: در ۹دی مردم خودشان برای سرنوشت خود و مملکت خود تصمیم گرفتند و با حضور خود در این روز دست رد بر سینه فتنه گران و تو دهنی دیگری به استکباز زدند.

رفعتی بصیرت مردم را یکی از نشانه پیروزی مردم در صحنه غبار آلود فتنه ۸۸ دانست و افزود:حضور خودجوش مردم در فضای مه آلود ۸۸ که حق و باطل درهم آمیخته بودند٬ اول از همه بصیرت مردم را نشان داد که با توجه به رهنمود های مقام معظم رهبری٬ به میدان آمدند و جواب فتنه گران و دشمن را دادند.

۹دی نشانه مردم سالاری حکومت اسلامی بود

وی ۹دی ماه را نشانه مردم سالاری حکومت اسلامی ایران دانست و ابراز کرد: ۹ دی٬ وجود مردم سالاری دینی در حکومت اسلامی را به وضوح نشان داد چرا که حضور و نقش مؤثر مردم باعث خاتمه دادن به قائله و فتنه ۸۸ شد.

رفعتی بیان کرد:فتنه ۸۸ برای عده ای اثبات کرد که دشمن٬ دشمن قسم خورده این انقلاب است و به دنبال نفوذ به داخل کشور بودند٬ اما پروژه نفوذ دشمن در ۸۸ به اتمام نرسید و شکست خورد.

حماسه ۹دی روز رستاخیز حق علیه باطل بود

مسئول تبیین بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج  ۹دی ماه را روز رستاخیز ایران اسلامی علیه کفار زمانه دانست و ابراز کرد: ۹دی روز رستاخیز مردم علیه فتنه بود که مردم با بصیر ایران اسلامی در صوراسرافیل دمیدن تا خواب ماندگان٬ بیدار شوند.

ساکتین فتنه مردود شدگان حماسه ۹دی ماه بودند

رفعتی با بیان اینکه برخی در این فتنه مردود شدند و مردم خواص بی بصیرت را شناختند، ابراز کرد: فتنه ۸۸ یکی از آزمون های جامع برای مسئولین بود که عده ای مردود شدند،اما با تمام فراز و نشیب هایی که در فتنه وجود داشت٬ این نکته را به وضوح برای همه به اثبات رسانید که عده ای از مسئولین در خواب غفلت غرق شدند.

فتنه اکبر دشمن با بی بصیرتی برخی خواص در راه است

 وی با تأکید بر این موضوع که امروز دشمن با مرعب کردن برخی خواص به دنبال نفوذ و فتنه اکبر دیگر است، بیان کرد:دشمنان باید بدانند که باز هم حضور با بصیرت مردم با توجه به رهنمود های رهبری فتنه دشمن را خنثی خواهد کرد.

رفعتی تصریح کرد: امروز دشمن به این موضوع پی برده است که با تغییر باور ها و اعتقاد مردم می تواند به اهداف شوم خود برسد که در این زمینه وظیفه نخبگان و خواص بسیار مهم و حساس تر است.

مسئولین هوشیار باشند که دشمن نفوذش را شروع کرده است

وی خاطر نشالن کرد: اگر مسئولین درمراکز تصمیم گیر هوشیار نباشند و نفوذ فتنه گران و دشمن به داخل مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر رخ خواهد داد  که اثرات آن زیان بارتر از فتنه ۸۸ خواهد بود.

منتشر شده در :2015/12/30 - 04:12|شناسه خبر: 21200 1012 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه