امروز :چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۳۴:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

هشدار رئیس شبکه بهداشت گچساران در خصوص آنفلوآنزای نوع «A»

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان اینکه چند مورد مشکوک از آنفلوآنزای نوع «A» در این شهرستان مشاهده شده است، گفت: جای نگرانی نیست و دارو به اندازه کافی برای بیماران وجود دارد.

راه ملت: ستار اسدپور افزود: بیماری آنفلوآنزا از جمله نوع «A» از بیماری‌هایی بوده که باید مراقبت و دقت زیادی در جلوگیری از آن به عمل آید.

وی با بیان اینکه موارد مشکوکی از ابتلا به این بیماری در گچساران مشاهده شده است، افزود: تاکنون چندین مورد مشکوک به بیماری آنفلونزای نوع «A» در گچساران مشاهده شده که این امر مراقبت و هوشیاری بیشتر مردم را می‌طلبد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطرنشان کرد: این نوع بیماری با مراقبت و پیشگیری به موقع مهار و در صورت ابتلا قابل درمان است.

اسدپور با بیان اینکه افراد مبتلا به مشکلات تنفسی و روی باید مراقبت بیشتری داشته باشند، گفت: در این خصوص بیماران آسمی، مزمن ریوی، قلبی و بیماران مبتلا به سرطان باید از خود مراقبت بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم نگران نباشند چون دارو به اندازه کافی وجود دارد، تصریح کرد: بیمارانی که علائم مشکوک به این نوع بیماری را دارند هرچه زودتر به پزشکان و مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کرده تا توصیه‌ها و داروهای لازم را دریافت کنند./باشگاه خبرنگاران

منتشر شده در :2015/12/31 - 01:12|شناسه خبر: 21250 749 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه