امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۳۵:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

افزایش مرگ های غیر طبیعی در استان کهگیلویه وبویراحمد

از این تعداد جواز دفن، ۳۳۳ مورد مربوط به مرگ‌های غیرطبیعی اعم از جنایی و غیرجنایی بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳ درصدی را نشان می‌دهد.

راه ملت: مدیرکل پزشک قانونی کهگیلویه وبویراحمد گفت: طی ۹ ماهه امسال ۷۲مورد مجوز سقط جنین در این استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲٫۷ درصد کاهش داشته است.
به گزارش خبر آنلاین وی با بیان اینکه مهمترین دلیل سقط جنین علل مادری و ناهنجاریهای جنینی بوده است افزود: طی سال گذشته استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول صدور مجوز سقط جنین را داشت
دکتر کامروز امینی افزود: برای مصدومین ناشی از حوادث کار در ۹ ماهه امسال ۲۰۳ پرونده تشکیل شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۴٫۸درصد رشد داشته است
وی با بیان اینکه بیشترین مصدومیت‌ها سقوط از ارتفاع بوده است، بیان کرد: از مجموع مصدومان حوادث کار استان ۱۹۵ نفر آقا و ۸ نفر خانم بوده‌اند.
مدیرکل پزشک قانونی کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: طی ۹ ماهه امسال ۳ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۵ مورد بوده کاهش نشان می‌دهد.
امینی در خصوص آمار غرق شدگی و گاز گرفتگی بیان کرد: رتبه این استان در غرق شدگی تا چهار سال پیش در کشور بالا بود، که خوشبختانه این چند سال روند و سیر نزولی داشته است.
وی تأکیدکرد: طی ۹ ماهه امسال ۱۴ مورد فوت ناشی از غرق شدگی در این استان ثبت شده که این تعداد در سال گذشته نیز ۱۴ مورد بوده است.
مدیرکل پزشک قانونی کهگیلویه وبویراحمد اظهارکرد: از ۱۴ مورد فوت ناشی از غرق شدگی استان طی سالجاری ۱۲ مورد آقا و دو مورد خانم بوده‌اند.
امینی گفت: همچنین در ۹ ماهه نخست امسال ۵۰۲۵ پرونده نزاع در ادارات پزشکی قانونی این استان به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸٫۳۹درصد کاهش داشت.
وی افزود: ۴۱۷ مورد معاینه جسد و صدور جواز دفن در ۹ ماهه نخست امسال در مراکز استان به ثبت رسیده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۳٫۹ درصدی داشته است.
مدیرکل پزشک قانونی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: از این تعداد جواز دفن، ۳۳۳ مورد مربوط به مرگ‌های غیرطبیعی اعم از جنایی و غیرجنایی بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳ درصدی را نشان می‌دهد.
امینی بیان کرد: مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی در در ۹ ماهه امسال ۱۴۸ مورد بوده که افزایش ۲٫۷۸ درصدی داشته و این تعداد ۱۳۵ مورد برون شهری و ۱۳ مورد درون شهری بود.
وی اضافه کرد: طی ۹ ماهه نخست امسال ۱۶ پرونده قصور پزشکی به پزشک قانونی استان ارجاع داده شد، که از این تعداد ۷ پرونده منجر به صدور محکومیت شدند و برای ۹ پرونده حکم برائت صادر شد.

منتشر شده در :2016/01/20 - 11:01|شناسه خبر: 21932 595 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه