امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۴۶:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اختصاص ۱۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت به ورزش کهگیلویه

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۱۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات خاص وزارت نفت به ورزش کهگیلویه خبر داد و گفت: اختصاص این اعتبار با پیگیری مسئولان وزارت ورزش در حال محقق شدن است.

صبح امروز نشست شورای اداری ورزش و جوانان با حضور مدیرکل و معاونین در اداره‌‌کل ورزش استان برگزار شد.

راه ملت: به نقل از فارس، جهانبخش ایزدپور در این نشست ضمن منع کارکنان اداره ورزش از تبلیغات پیرامون انتخابات، بر برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور مردم تاکید و اظهار کرد: این امر خود به خود زمینه را برای حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفند فراهم خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از تلاش معاونین و کارکنان اداره ورزش استان از آنها خواست گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های ورزشی اداره‌کل و دیگر شهرستان‌های استان تهیه و جهت ارائه به وزارت ورزش آماده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تخصیص اعتبارات خاص وزارت نفت به جهت ساخت پروژه‌های ورزشی، اذعان کرد: تاکنون از محل این اعتبارات پروژه‌های ورزشی مختلفی در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و باشت ایجاد شده است.

ایزدپور با بیان اینکه تاکنون مبلغی از محل اعتبارات خاص وزارت نفت به شهرستان کهگیلویه تعلق نگرفته است، از اختصاص مبلغ ۱۴ میلیارد تومان اعتبارات خاص وزارت نفت به ورزش شهرستان کهگیلویه خبر داد و یادآور شد: با پیگیری مسئولان وزارت ورزش کشور اختصاص این اعتبارات جهت احداث پروژه‌های ورزشی به شهرستان کهگیلویه در حال محقق شدن است.

 

منتشر شده در :2016/01/20 - 12:01|شناسه خبر: 21938 545 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه