امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۲۶:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سردار عدل هاشمی

هرتصمیمی شورای نگهبان بگیرد تمکین خواهم کرد

این فعال سیاسی با اظهار امیدواری از تایید صلاحیت خود در زمان بررسی اعتراضها تاکید کرد هر تصمیمی از سوی شورای نگهبان در خصوص اینجانب بعوان سرباز کوچک نظام گرفته شود پذیرفته و به آن تمکین خواهم کرد

سردار هاشمیاز مردم خواست قانون را مرجع و فصل الخطاب قرار دهند.

راه ملت: سردار “عدل هاشمی” با بیان اینکه به جِد پیگیر رفع مشکل بوجود آمده در خصوص تایید صلاحیت است گفت از همه می خواهم که به قانون تمکین کنند و باید قانون فصل الخطاب همه ملت باشد.

وی با سپاسگذاری از دلسوزیها و ابراز نگرانیهای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ تاکید کرد: تاکنون خدمتگزار و نوکر مردمم بوده ام از این به بعد هم در هر لباسی که باشم خدمتگزار آنها خواهم بود.

سردار هاشمی با تشریح روند پیگیری تایید صلاحیت خود گفت تمام تلاش ما رفع مشکل ایجاد شده و برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری همه جریانات سیاسی مورد تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری است.

این فعال سیاسی با اظهار امیدواری از تایید صلاحیت خود در زمان بررسی اعتراضها تاکید کرد هر تصمیمی از سوی شورای نگهبان در خصوص اینجانب بعوان سرباز کوچک نظام گرفته شود پذیرفته و به آن تمکین خواهم کرد.

سردار هاشمی با تقدیر و تشکر بسیار از مردم شریف استان که پیگیر بازگشت وی به صحنه انتخابات هستند گفت: از همه عزیزان می خواهم ضمن رعایت آرامش و نظم منتظر نتیجه پیگیری ها بوده و همواره قانون را محور امور قرار دهند.

منتشر شده در :2016/01/20 - 07:01|شناسه خبر: 21949 1215 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه