امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۲۶:۲۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تامین آب شرب سالم وبهداشتی اولویت‌ اصلی آبفار کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از دغدغه‌های ما تأمین آب سالم آشامیدنی برای مردم روستاها است.

راه ملت؛فیض‌الله پاسره  گفت: آب سالم مقوله‌ای است که اگر به آن توجه نشود بسیاری از امراض و بیماری‌ها را در پی خواهد داشت به همین منظور در شرکت آب و فاضلاب روستایی هیچ‌گاه سلامت مردم را فدای چیز دیگری نخواهیم کرد.
این مسئول تصریح کرد: موضوع کیفیت و تامین آب سالم و بهداشتی و همچنین گندزدایی مستمر آب شرب روستاها اولویت اول و به عبارتی خط قرمز شرکت آبفار کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همچنین موضوع دفع بهداشتی فاضلاب در روستاها را از اولویت‌های مهم و از برنامه‌های بلندمدت این شرکت بیان کرد.

وی گفت: آب سالم مقوله‌ای است که اگر به آن توجه نشود بسیاری از امراض و بیماری‌ها را در پی خواهد داشت به همین منظور در شرکت آب و فاضلاب روستایی هیچ‌گاه سلامت مردم را فدای چیز دیگری نخواهیم کرد.
 پاسره دلیل مشکلات برخی روستاها از جمله روستاهای بزرگ اطراف شهرها را همین مصرف نادرست آب بیان کرد و گفت: برای مثال برخی برای آبیاری باغات خود از آب آشامیدنی استفاده می‌کنند که برای سایرین ایجاد مشکل کرده است.
وی یکی از مشکلات آبفار استان را کمبود اعتبارت در سال‌های اخیر ذکر کرد و گفت: اما با همین کمبود اعتبارات بیکار ننشسته‌ایم و برای کمک به رفع مشکلات از جمله ساماندهی و ترمیم شبکه‌های توزیع آب روستایی و آبرسانی به برخی از روستاهای استان اقدامات خوبی انجام داده‌ایم.
منتشر شده در :2016/01/21 - 02:01|شناسه خبر: 21954 588 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه