امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۱۵:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نباید رفتن به مجلس عزت‌مان را زیرسوال ببریم/ بویراحمد همیشه عزت دارد

نماینده‌گچساران در مجلس‌نهم با انتقاد از کسانی که می‌گویند “بویراحمد”عزت ندارد، اظهارداشت: به عنوان کسی که افتخار می‌کنم فرزند دیار کهگیلویه و بویراحمد هم هستم عرض می‌کنم استانم عزت دارد.

راه  ملت، غلامرضا تاج‌گردون در دیدار با روستانشنیان ماهور باشت گفت: کهگیلویه و بویراحمد با وجود مساحت کم و محروم اما در ایران اسلامی عزت‌دار است و مردم ما مردمی عزت‌دار هستند.

وی با بیان اینکه مایه تاسف است عده‌ای برای انتخابات و کسب ۲ رای به کهگیلویه و بویراحمد بویژه سرزمین مردمان باغیرت یعنی بویراحمد توهین می‌کنند، یادآورشد: چه معنایی دارد عده‌ای برای کسب ۲ رای می‌خواهند عزت بویراحمد را زیرسوال ببرند؟ ما معتقدیم کهگیلویه و بویراحمد همیشه عزت دارد و عزت و بویراحمد باهم معنا پیدا می‌کنند و مکمل همدیگر هستند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: هر اندازه که بویراحمد به عنوان مرکز کهگیلویه و بویراحمد عزت داشته باشد به همان اندازه کهگیلویه بزرگ و گچساران و باشت هم عزت دارند و عزت ما هم بیشتر می‌شود.

تاج‌گردون با ادامه انتقاد خود از طراحان این موضوع که بویراحمد عزت ندارد، خاطرنشان کرد: نباید بخاطر اینکه فردی روانه مجلس شود عزت‌مان را زیرسوال ببریم و بگوئیم بویراحمد عزت ندارد و البته بویراحمد سرزمین عزتمندی است که با این حرف‌ها عزتش به زیرسوال نخواهد رفت.

وی گفت: نباید اجازه دهیم به کسانی که می‌خواهند با احساسات پاک مردم به مطامع دنیوی خود دست یابند عزت‌مان و عرت جامعه‌مان را به زیرسوال ببرند.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر تاج‌گردون نماینده خوبی برای گچساران و باشت باشد بدون شک نماینده خوبی برای بویراحمد و کهگیلویه بزرگ نیز خواهد بود.

تاج گردون با بی‌اساس و پوچ خواندن سخنانی که عزت بویراحمد را زیرسوال می‌برند، اظهارداشت: ما از تمامی صاحبان قلم و تمامی کسانی که می‌خواهند شور انتخاباتی بیافرینند استدعا داریم و عاجزانه می‌خواهیم اجازه ندهند عده‌ای بنا به دلایل واهی عزت‌مان را زیرسوال برده و آن را به ورطه سقوط بکشانند.

وی ایجاد فضای آرامش در کنار فضای رقابتی و برادری را ضرورت‌های جامعه دانست و تاکید کرد که باید این فضا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفظ شود.

عضو کمیسیون برجام مجلس شورای اسلامی افزود: من به عنوان نماینده وظیفه دارم به تمامی مردم کهگیلویه و بویراحمد بویژه مردمان حوزه انتخابیه‌ام اعم از ترک و لر با هر تیره و طایفه‌ای احترام بگذارم و افتخار می‌کنم فرزند این دیار هستم.

به گزارش راه ملت،نشست تاجگردون با روستانشینان باشت در فضایی صمیمی برگزار و صدای ” کف‌های ممتد” حاضران، سخنرانی وی را بارها قطع می‌کرد.

منتشر شده در :2016/01/22 - 11:01|شناسه خبر: 21988 719 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه