امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۳۶:۵۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کهگیلویه وبویراحمد میزیان چهل و پنجمین جشنواره بین المللی رشد

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمداز میزبانی این استان برای چهل وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم رشد خبر داد

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمداز میزبانی این استان برای چهل وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم رشد خبر داد.

راه ملت: به نقل از مهر، هادی زارع پور ظهر سه شنبه در نشست هماهنگی میزبانی جشنواره بین المللی فیلم رشد با بیان اینکه کهگیلویه وبویراحمد از۲۴تا۲۹بهمن ماه جاری میزبان این جشنواره است، افزود: در این جشنواره فیلمهایی از ایران و هشت کشور جهان به نمایش درخواهد آمد.

وی تصریح کرد: در این جشنواره دانش آموزان یاسوج، گچساران، دهدشت، بهمئی، دنا، چاروسا، لوداب ومراکز استثنایی ومناطق عشایری به مدت یک هفته از فیلم های علمی آموزشی وتربیتی جشنواره فیلم رشد دیدن می کنند.

زارع پور با بیان اینکه جشنواره فیلم رشد بستری ارزشمند برای آشنایی دانش آموزان با مفاهیم علمی، تربیتی وآموزشی است، تصریح کرد: در این جشنواره و در برنامه زمانبندی شده دانش آموزان دوره های تحصیلی، فیلمهایی از کشورمان و کشورهای آلمان، فرانسه، چین، روسیه، هند، هنگ گنگ، ژاپن وسوئیس برای دانش آموزان به نمایش درخواهد آمد.

معاون پژوهش وبرنامه ریزی آموزش وپرورش استان نیز در این نشست گفت: ۸۰هزار دانش آموز از فیلمهای مستند، داستانی بلند و کوتاه و پویانمایی دراین جشنواره استفاده می کنند.

علی فاتحی آموزش حقوق شهروندی، کرسیهای آزاد اندیشی، متنوع کردن محیط یادگیری، آموزش مفاهیم زندگی، تبادل فرهنگی با دیگر کشورها واستفاده از نوآوریهای علمی از اهداف این جشنواره عنوان کرد.

وی افزود: فعالیت کمیته های اجرائی، مالی وپشتیبانی، روابط عمومی وتبلیغات، امورمخاطبان، علمی وارزشیابی برای برگزاری جشنواره آغاز شده است.

وی بیان کرد: امسال برای اولین بار این جشنواره در مدارس عشایری نیز برگزار شده و دانش آموزان عشایری به تماشای فیلمهای جشنواره خواهند نشست.

منتشر شده در :2016/01/26 - 05:01|شناسه خبر: 22081 631 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه