امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۲۵:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

عدل هاشمی

تا روز هفتم اسفند در انتخابات خواهم ماند

سردار عدل هاشمی پور آخرین وضعیت حضورش در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ را تشریح کرد .

راه ملت: این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت شنود با یک سایت محلی گفت: اعتراض اینجانب به ردصلاحیتم از سوی شورای محترم نگهبان مورد بررسی مجدد قرارگرفته است و همانگونه که قبلا تاکید داشتم هر آنچه از سوی این نهاد محترم تصمیم گرفته شود تمکین کرده و تابع قانون خواهم بود.

این فعال سیاسی با انتقاد شدید از بداخلاقی های سیاسی و خبرسازی های کذب رسانه ای افزود: متاسفانه برخی از همشهریان ما در تهران از دیدارهای دوستانه که با اینجانب داشته در کمال بی صداقتی و بی اخلاقی سواستفاده انتخاباتی نموده و در برخی رسانه ها نسبت به انتشار مطالب کذب خود اقدام نموده اند .

سردار هاشمی با تاکید بر اینکه اینجانب پس از مشکل بوجود آمده در تایید صلاحیتم هیچ دیدار انتخاباتی با هیچ گروه و فردی نداشتم ادامه داد: مطالب مطرح شده در خصوص دیدار انتخاباتی بنده با برخی افراد و ناامیدی از تایید صلاحیت و حمایت از کاندید خاص کذب محض بوده و چنین مطالبی مطلقا صحت ندارد .

این کاندیدای مجلس شورلی اسلامی با اظهار امیدواری از حل مشکل تایید صلاحیتش خطاب به مردم فهیم کهگیلویه بزرگ گفت :مردم شریف و ولایتمدار کهگیلویه بزرگ بدانند که به فضل الهی و بارفع مشکل مذکور انشالله به زودی در میان عزیزان حاضر خواهم شد و از نزدیک با آنان در خصوص آنچه گذشت سخن خواهم گفت .

سردار سازندگی کهگیلویه ضمن تشکر از همراهی و پیگیریهای مداوم و مکرر مردم شریف حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ تاکید کرد: این سرباز کوچک ولایت خود را مکلف و موظف به اجابت درخواستهای بسیار شما عزیزان دانسته و انشالله تا روز هفتم اسفند در کنار شما عزیزان و حضور پر قدرت در انتخابات خواهم ماند و به نفع هیچ فردی کنار نخواهم رفت.

سردار هاشمی افزود : در پایان از خداوند متعال میخواهم تا اخلاص در برابر خود و اطلاعت در برابر ولایت و رهبر فرزانه انقلاب و صداقت در برابر مردم و توانمندی و کارایی جهت خدمت صادقانه به مردم بویژه جوانان را به این حقیر عنایت فرماید.
منتشر شده در :2016/02/04 - 06:02|شناسه خبر: 22393 715 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه