امروز :سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۵۷:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تیم آموزش و پرورش دهدشت قهرمان مسابقات جام دهه فجر شهرستان کهگیلویه شد

مسئول هیئت ورزش‌های همگانی کهگیلویه گفت: تیم آموزش و پرورش دهدشت در مسابقات فوتسال و والیبال جام دهه فجر مقام قهرمانی را کسب کرد.

راه ملت: به نقل از فارس، مسابقات جام دهه فجر این شهرستان که از ۱۵ بهمن ماه در سالن شهید باهنر دهدشت آغاز شده بود عصر امروز با انجام دیدار نهایی به پایان رسید.

بردیان کرامتی در حاشیه اختتامیه مسابقات فوتسال جام دهه فجر اظهار داشت: این مسابقات با شرکت ۱۶ تیم و در ۴ گروه ۴ تیمی ب صورت دوره‌ای برگزار شد.

مسئول هیئت ورزش‌های همگانی کهگیلویه تصریح کرد: از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعدی راه یافتند که در پایان تیم آموزش و پرورش دهدشت با نتیجه ۵ بر ۲ بر تیم شبکه بهداشت چرام غلبه کرد و مقام قهرمانی جام فجر را از آن خود کرد.

کرامتی افزود: مسابقات جام فجر با حضور تیم‌هایی از ادارات شبکه بهداشت،دانشگاه آزاد سالامی،تأمین اجتماعی،ورزش و جوانان،ارشاد اسلامی،مرکز بهداشت،نیروی انتظامی،هلال احمر،سپاه پاسداران،آموزش و پرورش چاروسا، عمران صنعت،بانک ملت،بانک قوامین و شبکه بهداشت چرام برگزار شده بود.

مسئول هیئت همگانی کهگیلویه با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال این جام تصریح کرد: این مسابقات نیز با حضور ۴ تیم از ادارات آموزش و پرورش،شبکه بهداشت،اداره ورزش و جوانان و اداره برق برگزار شده بود که تیم آموزش و پرورش در دیدار نهایی با شکست تیم ورزش و جوانان قهرمان این دور از مسابقات شد.

 

منتشر شده در :2016/02/10 - 08:02|شناسه خبر: 22866 816 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه