امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۵۳:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مجریان برگزاری انتخابات حق جانبداری از کاندیدای خاصی را ندارند

فرماندار کهگیلویه از انتخابات به عنوان سرمایه‌گذاری مردمی در جهت تداوم آرمان‌های انقلاب نام برد و افزود: همه ما موظف هستیم در برگزاری انتخابات باشکوه مشارکت پرشوری داشته باشیم

فرماندار کهگیلویه گفت: مجریان برگزاری انتخابات حق جانبداری از کاندیداها را ندارند.

راه ملت: به نقل از کبنا، علی پوزش در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت برگزار شد با بیان این‌‌که حکومت اسلامی برآمده از اراده مردمی است اظهار داشت: هدف اصلی انقلاب استقرار نظام اسلامی در جهان است.

فرماندار کهگیلویه از انتخابات به عنوان سرمایه‌گذاری مردمی در جهت تداوم آرمان‌های انقلاب نام برد و افزود: همه ما موظف هستیم در برگزاری انتخابات باشکوه مشارکت پرشوری داشته باشیم.

پوزش با بیان این‌که دستگاه‌های اجرایی باید امکانات خود را در برگزاری انتخابات بسیج کنند تصریح کرد: انتخابات متعلق به دستگاه خاصی نیست و مربوط به نظام جمهوری اسلامی است بنابراین همه موظفند کمک کنند.

فرماندار کهگیلویه افزود: مدیران موارد قانونی انتخابات را مورد توجه قرار دهند و خدای ناکرده در برگزاری انتخابات از قانون تخطی نکنند.

وی در ادامه تصریح کرد: ۳۸ نامزد انتخابات مجلس در شهرستان داریم و ممکن است چالش‌هایی پیش آید به همین خاطر تلاش همگانی در سالم‌سازی فضای انتخابات و مشارکت حداکثری مردم ضروری است.

پوزش با اشاره به برگزاری جلسات متعدد و ارائه مسایل مختلف در بحث انتخابات تصریح کرد: به زودی در جلسه‌ای نکات لازم به کاندیداهای تأئید صلاحیت شده ارائه خواهد شد.

وی با بیان این‌که ادارات از اقداماتی که ممکن است نارضایتی عمومی در پی داشته باشد خودداری کنند، افزود: حفاری‌ها و کنده‌کاری در سطح شهر باید متوقف و ادارات برق و مخابرات پیش‌بینی لازم را جهت جلوگیری از قطع برق و تلفن در شعب اخذ رأی اتخاذ کنند.

این مسئول با تأکید بر این‌که مجریان برگزاری انتخابات حق جانبداری از کاندیدای خاصی را ندارند، تعامل با نهادهای امنیتی و پرهیز از تنش‌زایی به خصوص در روز انتخابات را ضروری دانست

منتشر شده در :2016/02/11 - 02:02|شناسه خبر: 22979 635 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه