امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۲۱:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان کهگیلویه برگزار شد

به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

راه ملت، صبح امروز به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران همایش پیاده‌روی خانوادگی از جلوی استادیوم آزادی دهدشت تا تپه گلزار شهدا برگزار شد.

صبح امروز همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم از جلوی استادیوم آزادی دهدشت آغاز و شرکت‌کنندگان مسیر این همایش را به سمت میدان مرکزی و خیابان امام خمینی جنوبی طی کردند و با گردهمایی در گلزار شهدا مراسم اختتامیه برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه در حاشیه این برنامه اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش ایجاد نشاط و شادابی و توسعه فرهنگ ورزش همگانی است.

مسعود تقوی‌نژاد با بیان اینکه ورزش کردن برای افزایش توان، آمادگی جسمانی و سلامت روحی و جسمی ضروری است، عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌ها باید به نحوی باشد که فعالیت‌های ورزشی در کمترین زمان و با بهره‌گیری از حداقل امکانات موجود انجام شود.

وی ضمن دعوت همه اقشار مختلف مردم به امر ورزش، بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی در بستر‌سازی لازم برای ارتقای توسعه سلامت جسمی و روحی مردم تلاش بیشتری داشته باشند.

به گزارش راه ملت، این همایش با همکاری هیئت همگانی اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه برگزار شد و در این مراسم به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

منتشر شده در :2016/02/12 - 01:02|شناسه خبر: 23072 557 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه