امروز :چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۵۶:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار بویراحمد

استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداهای انتخاباتی ممنوع است

محمدکاظم با اشاره به پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تبلیغات مجلس خبرگان رهبری از ۲۲ بهمن‌ماه شروع شده و زمان تبلیغات برای داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز از ۲۹ بهمن تا ۵ اسفند به ‌مدت یک هفته تعیین شده است

راه ملت: محمدکاظم با اشاره به پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تبلیغات مجلس خبرگان رهبری از ۲۲ بهمن‌ماه شروع شده و زمان تبلیغات برای داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز از ۲۹ بهمن تا ۵ اسفند به ‌مدت یک هفته تعیین شده است.

نظری تصریح کرد: هرگونه تبلیغات قبل از موعد مقرر و خارج از زمان قانونی تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود و با قانون‌شکنان به شدت برخورد می‌شود.

فرماندار بویراحمد در ادامه با تاکید بر اینکه مسئله انتخابات بسیار حساس است و دشمنان چشم طمع خود را به انتخابات دوخته‌اند و سعی در ناسالم جلوه دادن انتخابات را دارند، گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات باید با تمام تلاش انتخابات سالم و پرشوری برگزار کنند.

نظری گفت: با توجه به شرایط حساس منطقه‌ای و جهانی باید تاثیر حضور مردم در انتخابات بر تقویت مولفه‌های امنیت ملی برای آحاد جامعه به خوبی تبیین و نشاط سیاسی در جامعه ایجاد شود و جامعه به سمت نشاط سیاسی سوق داده شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه گرم کردن تنور انتخابات وظیفه تمامی افراد است، گفت: در زمان تبلیغات بر اساس اصول و ضوابط تبلیغات صورت گیرد و زمینه حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفند فراهم شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد حفظ وحدت و انسجام را مهمترین ضرورت جامعه خواند و تصریح کرد: باید در جریان سالم‌سازی فضای انتخابات بدون در نظر گرفتن وابستگی حزبی و جناحی عمل شود.

نظری ضمن تاکید به تمامی مدیران، مسئولان و کارکنان دولت در رعایت اصل بی‌طرفی تاکید کرد: استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداهای انتخاباتی ممنوع بوده و در صورت هرگونه استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات با مدیران آن دستگاه طبق قانون برخورد می‌شود.

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: از تمامی کاندیداهای انتخابات انتظار می‌رود با رعایت اخلاق و در زمان مقرر کار تبلیغات خود را آغاز کنند.

منبع:فارس

 

منتشر شده در :2016/02/13 - 01:02|شناسه خبر: 23149 581 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه