امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۳۳:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حجه الاسلام سید محمد موحد

داشتن شغل پایدار حق جوانان است

موحد ادامه داد هر زمانی رهبری این انقلاب دستور به جنگ یا صلح صادر نمایند هرگاه دستور غنی سازی اورانیوم بدهد هرگاه دستور موافقت با برجام بدهند با جان و دل بایداطاعت امر نماوییم.

به گزارش راه ملت حجه الاسلام سید محمد موحد در جمع پرشور طرفداران خود در شهر چرام گفت خدمات تمام دولتها قابل تقدیر بوده و هیچ کس نمی تواند بگوید کسی کم کاری کرده است.

وی تصریح نمود در سال ۷۰ وقتی بنده به مجلس شورای اسلامی راه یافتم کدام روستا برق داشت؟ کدام روستا آب داشت؟ کدام روستا تلفن داشت؟ و کدام روستا گاز داشت؟ وی با تاکید به زمانی که از شهرستان کهگیلویه رخت بربست عنوان نمود که تمام این پروژه ها به سرمنزل مقصود خود رسیده بودند.

وی با اشاره به سخنان برخی از رسانه ها که از کارهای زیربنایی صحبت می کنند گفت آیا منطقه ای که این زیرساخت ها را ندارد می توان در آن پتروشیمی یا کارخانه احداث نمود؟

وی با تاکید بر خدمات دولت تدبیر و امید گفت همواره باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای باشیم.

موحد ادامه داد هر زمانی رهبری این انقلاب دستور به جنگ یا صلح صادر نمایند، هرگاه دستور غنی سازی اورانیوم بدهند و هرگاه دستور موافقت با برجام بدهند با جان و دل باید اطاعت امر نماییم.

وی با تاکید به مشکل بیکاری و عدم اشتغال جوانان حوزه انتخابیه خود عنوان کرد: جوانان حق دارند که شغل پایدار داشته باشند نه شغل عملگی و بدون امنیت.

موحد تصریح کرد: شما نمی توانید در جمهوری اسلامی نماینده ای پیدا کنید که ۲۰ سال در مجلس باشد و جز یک سفر خارجی آن هم به دستور رئیس کمیسون اصل ۹۰ رفته باشد.

موحد در پایان از حضور طرفداران خود در شهر چرام تقدیر و تشکر نمود و عنوان نمود که به حول و قوه الهی جشن پیروزی را در روز هشتم اسفند برگزار خواهیم نمود.

منتشر شده در :2016/02/20 - 04:02|شناسه خبر: 23734 636 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه