امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۰۱:۴۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در لیکک بهمئی

موحد: فرزندانم ماشین ۷۰۰ میلیونی ندارند

حجت الاسلام سید محمد موحد امروز در جمع مردم شهرستان بهمئی با اشاره به استقبال مردم این شهرستان اظهار داشت: ورزشگاه آزادی چنین جمعیت بی‌نظیری را تاکنون به خود ندیده و نخواهد دید

حجت‌الاسلام سید محمد موحد در جمع مردم بهمئی سخنرانی کرد.

راه ملت: به نقل از کبنا، حجت الاسلام سید محمد موحد امروز در جمع مردم شهرستان بهمئی با اشاره به استقبال مردم این شهرستان اظهار داشت: ورزشگاه آزادی چنین جمعیت بی‌نظیری را تاکنون به خود ندیده و نخواهد دید.

موحد با بیان اینکه بهمئی گهواره تمدن است، افزود: منطقه بهمیی با وجود داشتن ظرفیت‌های بالا اما امروز به گمنامی مشهور است.

کاندیدای حوزه انتخابات کهگیلویه تصریح کرد: ذخایر نفتی این خطه توانایی این را دارد که جوانان این مرزوبوم در عسلویه، ماهشهر و بندرعباس به آن‌ها غیربومی خطاب نکند.

موحد افزود: این شهرستان با داشتن ظرفیت‌های عظیم در حوزه‌های مختلف و با این تاریخ و تمدن ما نباید شاهد باشیم مهر محرومیت بر چهره آن حک شده باشد.

موحد به نمونه‌هایی از خدمات دوران نمایندگی خود برای بهمیی اشاره کرد و گفت: شهرستان شدن بهمئی امری محال بود اما به لطف خدا به وحدت نیروهای شهرستان با گرایش‌های مختلف و پیگیری حقیر شاهد بودیم با اینکه به لحاظ جمعیت شرایط را نداشت اما شهرستان شد. مراکز بهداشت توسعه شهری، زیربنایی، احیای طرحهای کشاورزی از جمله مهم‌ترین خدماتی بود که انجام گرفت.

این کاندیدای مجلس تصریح کرد: با برنامه آمدم‌‌ همان طوریکه در یک مدت معین به لطف خدا و همکاری دولت‌های مختلف توانستم روزیکه منطقه را ترک می‌کنم روستای بدون آب، برق، جاده، فضای آموزشی و… نداشته باشیم.

موحد با بیان اینکه کسانی که الان با ماشین‌های آخرین مدل در روستا‌ها پرسه می‌زنند و ادعا دارند کاری انجام نشده است، تاکید کرد: من را به سخنی وامدار که خیلی چیز‌ها را بگویم.

وی افزود: آن روزیکه بنده این مناطق را پیاده می‌رفتم امکان عبور نبود جاده کجا بود؟ آب کجا بود؟ زیرساخت کجا بود؟

نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه وبویراحمد گفت: موحد فردی از جنس مردم و برای مردم است برای این حرفم مستند دارم.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از داماد‌ها یا فرزندان من ماشین هفتصد میلیونی از خود ندارند، تصریح کرد: زندگی فرزندان و خانواده موحد را ببینید و قضاوت کنید.

این کاندیدای مجلس خطاب به هوادارانش گفت: شما پیروز هستید به شرطی که اگر یک طرف قورت شما را سیلی زدند طرف دیگر را هم آماده سیلی کنید.

موحد خود را مرید مقام معظم رهبری و تابع دولت، قوانین ومقررات دانست و گفت: هرگونه بی‌نظمی وحرکت زشت را برنمی تابیم و هرگونه حرکت مخل آرامش ناسازگار را محکوم می‌کنم.

منتشر شده در :2016/02/21 - 09:02|شناسه خبر: 23868 1296 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه