امروز :چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۵۳:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حمایت ائتلاف فراگیر وکلا و حقوقدانان ایران از حجت الاسلام موحد

حجت الاسلام سید محمد موحد به عنوان کاندیدای مورد حمایت ائتلاف وکلا و حقوقدانان ایران معرفی شد

راه ملت:اسماعیل پیروز دبیرکل ائتلاف فراگیر وکلا و حقوقدانان و روح الله قابضی مسئول ائتلاف فراگیر وکلا و حقوقدانان در کهگیلویه و بویراحمد طی بیاینه ای که به شرح ذیل است حمایت خود را از حجت الاسلام سید محمد موحد اعلام کردند.

مردم بزرگوار حوزه انتخابیه کهیگویه در راستای منویات بنیانگذار انقلاب و مقام معظم رهبری و نظر به اهمیت رکن سوم مردم سالاری نظام مقدس جمهوری اسلامی و جایگاه رفیع مجلس شورای اسلامی به خصوص با عنایت به حساسیت بین المللی و داخل این دوره از انتخابات ائتلاف فراگیر وکلا و حقوقدانان ایران در راستای ایفای تکلیف نامزدهای اصلح در سراسر میهن اسلامی را شناسایی و به ملت شریف معرفی می نمایند.

ائتلاف فراگیر وکلا و حقوقدانان ایران پس از برگزاری جلسات متعدد با بررسی حمیع شرایط نامزدهای محترم حوزه انتخابیه کهگیلویه حضرت عالی را که از نظر بینش تعهد صداقت دل سوزی و تجربه جامع الشرایط می باشید اصلح تشخیص داده و بدین وسیله مراتب را به اطلاع جناب عالی و عموم مردم فهیم آن حوزه انتخابیه می رساند.

امید آنکه در سایه ی الطاف حضرت حق و اقبال عمومی با تصدی نمایندگی ملت و تقنین شایسته به مصالح نظام و مطالبات عمومی منشاء خدماتی موثر برای کشور و حوزه انتخابیه باشید.

 

حقوقدانان

منتشر شده در :2016/02/22 - 12:02|شناسه خبر: 23947 862 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه