امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۳۱:۰۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آقای عدل هاشمی خودت را آماده کن/ هم اکنون وعده هایت را باید عملی کنی

بر همین اساس و طبق وعده های و سخنان شما در نطق های انتخاباتی راه ملت از این پس و علی الخصوص از زمان رسمی فعالیت شما در مجلس شورای اسلامی یعنی خرداد ماه سال آینده پیگیر تمام این وعده ها و خواسته های مردم تا چهار سال آینده و پایان دوره نمایندگی شما خواهد بود و بصورت چند ماهه به همه مردم کهگیلویه بزرگ فعالیت های شما را گزارش خواهد داد

راه ملت: جناب آقای سردار هاشمی نامزد منتخب حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، حال که انتخابات به پایان رسیده است و شما به عنوان نامزد معرفی شده از سوی مردم کهگیلویه بزرگ به بهارستان خواهید رفت راه ملت بنا به وظیفه رسانه ای خود و طبق برنامه ریزی قبلی برای فرد پیروز در انتخابات و پیگیری تمام وعده های نامزد پیروز بر خود لازم می داند از طرف مردم و به عنوان یک رسانه پیگیر وعده های داده شده توسط شما تا پایان دوره چهارساله نمایندگی باشد.

 

بر همین اساس و طبق وعده های و سخنان شما در نطق های انتخاباتی، راه ملت از این پس و علی الخصوص از زمان رسمی فعالیت شما در مجلس شورای اسلامی یعنی خرداد ماه سال آینده پیگیر تمام این وعده ها و خواسته های مردم تا چهار سال آینده و پایان دوره نمایندگی شما خواهد بود و بصورت دوره ی چند ماهه به همه ی مردم کهگیلویه بزرگ فعالیت های شما را گزارش خواهد داد.

برخی از نکات سخنرانی های شما جهت اطلاع مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ و خود شما بیان می شود:

۱- ۵ اسفند ۱۳۹۴  در چرام:

  1. این کاندید دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورودیهای شهرهای دهدشت و چرام در خور مردم نیست، خاطرنشان کرد: بنده تخصصم در ساخت و ساز پروژه های شهری و روستایی می باشد بنابراین اگر مردم شهرها و روستاهای ما مشکل آب و گاز دارند بیایند در این باره از اطلاعات من سوال و کمک بگیرند.
  2. این کاندید دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه این فرد گفته من برای مبارزه با بیکاری آمده ام
  3. ین کاندید دهمین دوره مجلس شورای اسلامی توجه به بخش گردشگری و ایجاد مجتمع های تفریحی رفاهی را از دیگر برنامه های خود در شهرستان چرام اعلام کرد و گفت: تلاش می کنیم با کمک مسئولین و با همه فناوری و اطلاعاتی که داریم و بخش خصوصی را وارد عمل کنیم و با جذب سرمایه گذار در این زمینه اقدامات خوبی انجام دهیم.

۲- ۵٫ اسفند ۱۳۹۴ در دهدشت:

  1. وی با بیان اینکه آمده‌ام که بگویم، کارخانه سیمان سپو؛ پتروشیمی دهدشت آماده باش، تصریح کرد: سد مارون، سد کوثر برای برداشت آب از مخزنت برای حومه غربی و صحرای کلاچو آماده باش.
  2. هاشمی پور با بیان اینکه معدن فسفات چرام؛ آمدم تا تورا از بلاتکلیفی نجات دهم، افزود: آمدم؛ تا بگویم معدن نیترات دیشموک، آمدم؛ تا تو را نجات دهم و تعیین تکلیفت کنم و آمدم؛ تا بگویم پروژه گاز رسانی از خط لوله ۵۶ اینچ تنگ پیرزال به چاروسا تو خوراک منی، من پروژه هزار کیلومتری خط صلح را اجرا کردم.
  3. سردار هاشمی با اشاره به اینکه آمدم؛ تا بگویم مشکل آبرسانی شهر دهدشت و دیگر شهرهای اطراف خوراک من است، افزود: آمدم؛ تا همانطوری که آب سد کوثر بهبهان را به بندر دیلم و گناوه بندر ریگ و بوشهر و دشت لیشتر گچساران رساندم، آب سد کوثر حتما از مخزن تو آب می‌گیرم و به لیکک و بهمئی دهدشت چرام و … هم آب شرب و هم آب کشاورزی می‌دهم مگر می‌شود دو سد بزرگ در کنارت باشد و زمین‌های حاصل خیز مظلوم واقع شوند.

۳- ۱٫ اسفند ۱۳۹۴ لیکک بهمئی:

  1. نامزد دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دوکار اساسی و زیر بنایی در این شهرستان انجام می دهم، تصریح کرد: تحول اقتصادی را در منطقه و شهرستان ایجاد و سفره بیکاری برای همیشه جمع خواهد شد.
  2. هاشمی با بیان اینکه شهرستان لیکک ظرفیت های خوبی دارد، تاکید کرد: تمام استعداد و پروژه های کهگیلویه بزرگ از معدن فسفات چرام تا معدن نیترات دیشموک، سدمارون، سدکوثر، صحرای کلاچو، فولاد بهمئی، پتروشیمی های دهدشت و لیکک و …. را به خوبی میشناسم و برای آنها برنامه دارم.
  3. وی در جمع مردم لیکک، عنوان کرد: ای سد مارون، ای سد کوثر آماده باش؛ من آمده ام؛ من آمده ام تا این مردم از آب آشامیدنی مناسب استفاده کنند.
  4. هاشمی در میان تشویق و حمایت مردم گفت: آمده ام تا سرمایه گذار جذب کنم برای ۳۰۰ هکتار زمینی که به فولاد بهمئی داده شده و دنبال سرمایه گذار است.
  5. وی با اشاره به اینکه کهگیلویه بزرگ تاب تحمل سیاست بازی، قبیله گرایی و جناح بازی را ندارد، گفت: ما همه با هم برادریم و باید به هم کمک کنیم و با این همه اطلاعات و تجربه ای که در کشور در حوزه های شهرسازی، سدسازی، راه آهن و مترو دارم، برای تحول اقتصادی و مبارزه با بیکاری آمده ام و اگر در این راه بسوزم، به سوختنم افتخار می کنم.

 

اهم قول های داده شده توسط شما به شرح ذیل است:

۱: تلاش در جهت زیبا سازی ورودی شهر ها

۲ : رفع مشکلات آب و گاز روستاها

۳ : کارخانه سیمان سپو

۴ : پتروشیمی دهدشت

۵ : سد مارون “برای برداشت آب از مخزنت برای حومه غربی و صحرای کلاچو “

۶ : سد کوثر “برای برداشت آب از مخزنت برای حومه غربی و صحرای کلاچو “

۷ : فولاد بهمئی

۸ : معدن فسفات چرام

۹ : معدن نیترات دیشموک

۱۰ : ارسال آب سد کوثر به دهدشت و لیکک بهمئی

۱۱ : تکمیل و اتمام پروژه ملی و مهم جاده پاتاوه دهدشت در کمتر زمان ممکن

۱۲ :  اشتغال جوانان

بدون شک راه ملت و جوانان نخبه شهرستان کهگیلویه از هم اکنون و علی الخصوص پس از زمان رسمی ورود شما به مجلس پیگیر تمام وعده های شما به عنوان خادم مردم کهگیلویه بزرگ خواهند بود و به تمام مردم گزارشات عملکرد شما را اعلام خواهند کرد.

راه ملت در چند روز آینده قسمتی در سایت قرار خواهد داد که در آن تمام فعالیت ها و تلاش های نماینده جدید کهگیلویه بزرگ برای بررسی و اطلاع رسانی عموم مردم قرار خواهد گرفت.

تصاویر زیر از پایگاه خبری کهگیلویه  جهت اثبات گفته های ایشان قرار داده است.

 

به امید موفقیت برای نماینده جدید کهگیلویه بزرگ

 

۴ ۲ ۱ ۳

مهندس ایمان برومند زاده – صاحب امتیاز اولین رسانه دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

منتشر شده در :2016/02/27 - 01:02|شناسه خبر: 24399 2205 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه