امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۳۶:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تصادف شدید در محور یاسوج-اصفهان + تصویر

امروز سه شنبه ۱۱ اسفند ۹۴ ساعت ۶:۲۰ دقیقه صبح در کیلومتر ۴۵ محور یاسوج – اصفهان در روستای سمرون بخش پاتاوه، یک دستگاه خودروی سمند به دلیل انحراف به چپ با خودروی پژو ۴۰۵ برخورد و رانندگان این دو خودرو به شدت مجروح و راهی مراکز درمانی یاسوج شد.

تصادف یک دستگاه خودروی سمند حمل قاچاق کالا با پژو ۴۰۵ در محور یاسوج – اصفهان رانندگان این دو خودرو را راهی مراکز درمانی یاسوج کرد.

راه ملت: سرهنگ سیاهپور فرمانده پلیس راه استان ضمن اعلام این خبر گفت: امروز سه شنبه ۱۱ اسفند ۹۴ ساعت ۶:۲۰ دقیقه صبح در کیلومتر ۴۵ محور یاسوج – اصفهان در روستای سمرون بخش پاتاوه، یک دستگاه خودروی سمند به دلیل انحراف به چپ با خودروی پژو ۴۰۵ برخورد و رانندگان این دو خودرو به شدت مجروح و راهی مراکز درمانی یاسوج شد.

سرهنگ سیاهپور ضمن اذعان به ایجاد خطر خودروهای حمل قاچاق در این محور گفت: انتظار می رود با اقدام مشترک نیروهای نظامی و انتظامی اقدامات بیشتری در جهت کنترل و ایمن سازی این محور با تشدید برخورد با حمل کالای قاچاق صورت گیرد.

لازم به ذکر است خودروهای حمل قاچاق کالا که به “شوتی” مشهور شده اند در محور یاسوج – اصفهان با رانندگی پرخطر و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و بعضا به صورت کاروانی اقدام به رانندگی در این محور می کنند که باعث کشته و مجروح شدن هم استانی ها شده است.

گزارش و عکس: عزت اله محسنی پور-دنانما

 

منتشر شده در :2016/03/01 - 12:03|شناسه خبر: 24499 1604 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه