امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۵۷:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد:

سه هزار دانشجوی کهگیلویه وبویراحمدی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعزام کاروان های راهیان نور دانشجویی استان، در روز جمعه مورخ ۲۱ اسفند به پایان می رسد.

به گزارش راه ملت به نقل پایگاه  اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان، شهرام مهدوی‌مطلق  با اشاره به اینکه آخرین اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی استان اکنون با ۸۰۰ دانشجو در مناطق عملیاتی جنوب در حال برگزاری است، افزود: در مجموع تعداد ۳۰۰۰ دانشجو از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان به این مناطق اعزام شدند.

وی هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را زمینه سازی برای درک و شناخت  بیشتر دانشجویان از آرمانهای دفاع مقدس و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سیره شهدا و پیوند دانشجوی دانشگاه امروز و جنگ نرم با دانشجویان دوران جنگ تحمیلی دانست و افزود: اردوهای راهیان نور امروز نیاز مهم جامعه است که باید در راستای آن کوشید.

مهدوی مطلق با بیان اینکه: حضور دانشجویان در مناطق عملیاتی جنوب نباید تنها حضور فیزیکی باشد، گفت: تلاش و سعی مسئولان و برنامه های برگزار شده درطول اردوها بر این بود تا فضاسازی لازم برای استفادهء حداکثری معنوی و شناخت عمیق روحی و فکری از آن زمان فراهم شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اظهار کرد:  مناطقی از جمله شلمچه، دهلاویه، طلائیه، هویزه، معراج شهدای اهواز، فکه، نهرخین و اروند برای بازدید انتخاب شدند که شاخص های مناطق عملیاتی جنوب و یادآور حماسه آفرینی های فراوانی بودند.

وی در پایان گفت: متناسب با نیاز ذاکرین اهل بیت، راویان دوران دفاع مقدس و روحانیونی برای پاسخ‌گویی به سؤالات دانشجویان و بیان حماسه آفرینی ها و رشادت های جوانان آن زمان در این کاروان حضور مستمر و فعال داشتند.

منتشر شده در :2016/03/11 - 08:03|شناسه خبر: 24961 628 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه