امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۲۱:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس جدید اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : در برنامه دوره جدید اتاق تعاون، موضوع تحقیقات و اشتغال افراد جویای کار در قالب تاسیس شرکت های تعاونی و توسعه صادرات غیرنفتی در بخش تعاون مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت .

راه ملت: طی مراسمی و با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ، معاونین ، کارشناسان و بازرسان این اداره کل و جمعی از تعاونگران استان “مهندس لهراسب باقری” با کسب اکثریت آرا بعنوان رئیس جدید اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد .

در این انتخابات نفسگیر پس از انتخاب مهندس باقری بعنوان رئیس اتاق ، آقایان “امین الله محمدی” بعنوان دبیر ، “اسلام نجاتیان” بعنوان نایب رئیس و “امرالله حسینی” بعنوان منشی انتخاب و معرفی شدند .

شایان ذکر است ، “بهرام کریمی” که پیش از این بعنوان دبیر ، مسئولیت اتاق تعاون استان را بر عهده داشت نتوانست آراء لازم را برای یکی از پست های اصلی اتاق تعاون استان کسب نماید .

رئیس جدید اتاق تعاون استان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران تاکید کرد : اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد را به جایگاه اصلی و واقعی خود خواهد رساند .

مهندس لهراسب باقری با بیان اینکه اتاق تعاون استان طی چند سال گذشته به هیچ وجه نتوانست کوچکترین مشکلی از مشکلات تعاونگران را حل نماید افزود : تمام تلاش خود را برای حل مشکلات تعاونی های تمام نقاط استان بکار خواهم بست .

وی با تاکید بر اینکه اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد تا کنون از نیروهای کارآمد و متخصص خالی بود ، اظهار داشت : هیئت رئیسه جدید با همدلی ، همراهی و تلاش شبانه روزی سعی خواهد کرد مشکلات موجود بر سر راه تعاونی های استان را که سبب رکود این بخش شده است را حل و فصل نماید .

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه اتاق تعاون استان تا به امروز در خصوص بررسی و رفع الزامات و نیازهای اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها کارنامه مثبتی را از خود ارائه نداده است و لذا معتقدم تا زمانی که جایگاه اتحادیه‌های تعاونی که رابط مستقیم تعاونی‌ها با اتاق تعاون مرکزی و وزارت تعاون محسوب می‌شوند تثبیت نشود، این مشکل به قوت خود باقی خواهد ماند .

کارآفرین برتر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعاونی‌ها در اقتصاد بدون نفت می‌توانند نقش موثری داشته باشند تصریح کرد : به عبارت دیگر تقویت بخش مردمی اقتصاد ، می‌تواند تحریم شکن باشد .

رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : در برنامه دوره جدید اتاق تعاون، موضوع تحقیقات و اشتغال افراد جویای کار در قالب تاسیس شرکت های تعاونی و توسعه صادرات غیرنفتی در بخش تعاون مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت .

باقری اظهار داشت: انجام طرح‌های تحقیقاتی برای شناخت فرصت ها، امکانات و مزیت های نسبی استان، تهیه طرح های توجیهی و همکاری در تأسیس و گسترش تعاونی ها، تشکیل بانک اطلاعاتی و ایجاد کمیته اشتغال اتاق تعاون، ایجاد دفاتر نمایندگی اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان های استان، پیگیری انجام تصدی های بخش تعاونی که قابل واگذاری به اتاق تعاون است و ایجاد زمینه لازم برای توسعه صادرات تعاونی های از جمله برنامه های پیش بینی شده در این دوره است .

این مسئول در پایان افزود : تلاش خواهیم کرد تا عقب‌ماندگی‌های گذشته جبران شده و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، اهداف اتاق تعاون ایران را که همانا مشارکت بیشتر مردم است محقق کنیم ./اخرین خبر

منتشر شده در :2016/03/15 - 11:03|شناسه خبر: 25091 631 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه