امروز :سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۵۹:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کسری ۵۰ میلیاردی خزانه کهگیلویه و بویراحمد برای پرداخت مطالبات بازنشستگان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خزانه استان برای پرداخت دیون و مطالبات بازنشستگان با کسری ۵۰ میلیارد تومانی مواجه است.

راه ملت: حسن نوروزی ظهر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد حقوق و مستمری مصوب کارمندان استان در سال جاری را ۷۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: مبلغ اختصاصی خزانه استان برای پرداخت حقوق و عیدی ۸۵ میلیارد تومان است که ۱۰ میلیارد تومان نسبت به اوایل سال جاری افزایش نشان می‌دهد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مبلغ ۶٫۵ میلیارد تومان از ۱۰ میلیارد اختصاصی برای حقوق و عیدی کارکنان تأمین شده و مبلغ ۳٫۵ میلیارد دیگر از سایر محل‌ها تأمین می‌شود.

وی با اشاره به کسری ۵۰ میلیارد تومانی خزانه استان برای پرداخت مطالبات و دیون بازنشستگان گفت: لایحه‌ای برای پرداخت مطالبات بازنشستگان در سه سال گذشته دیده شده که کسانی که شرایط بازنشستگی را دارند تا پایان سال جاری بازنشسته شوند.

این مسئول از پرداخت صد درصدی اعتبارات دو درصد نفت و گاز خبر داد و عنوان کرد: مبلغ اختصاص یافته دو درصد نفت و گاز ۵۳ میلیارد تومان است که تمامی مبالغ اختصاص یافته به استان پرداخت شده است.

نوروزی بیان کرد: صد درصد اعتبارات استانی ابلاغ شده که به دلیل مشکل تأمین نقدینگی تاکنون ۶۰ درصد آن تخصیص داده شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: تاکنون اعتبارات ماده ۱۸۰ پرداخت نشده است که تلاش می‌کنیم در چند روز باقی مانده تا پایان سال مبلغی از این اعتبارات جذب شود.

وی تصریح کرد: اداره امور مالیاتی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، بانک کشاورزی در بحث نظام بانکی، حمل و نقل و پایانه‌ها و سازمان جهاد کشاورزی دستگاه‌های برتر در ارزیابی شاخص‌های اقتصادی و عمومی هستند.

منبع: فارس

 

منتشر شده در :2016/03/15 - 08:03|شناسه خبر: 25112 624 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه