امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۵۰:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

محدودیت های ترافیکی پنج شنبه و جمعه در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس ‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:به جهت امر تسهیل تردد در معابر برون شهری و رفاه حال مسافران تردد تریلی، کامیون و کامیونت از ساعت هفت صبح پنجم فروردین به مدت ۴۸ ساعت در معابر برون شهری استان ممنوع خواهد بود.

راه ملت: سرهنگ منوچهر سیاهپور، رئیس پلیس ‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با فرا رسیدن تعطیلات نوروزی جاده ‌های استان ترافیک بیشتری را به خود خواهند دید، چرا که کهگیلویه و بویراحمد مقصد گردشگری بسیاری از هموطنان در این ایام است.

وی با بیان اینکه گشت‌ های شبانه ‌روزی در محورهای استان همزمان با اجرای طرح نوروزی با همکاری سایر دستگاه‌ ها فعالیت دارند، اظهار داشت: پلیس ‌راه در تعاملی خوب و تنگاتنگ با سایر ادارات و دستگاه‌ های خدمات ‌رسان و امدادی در تعطیلات نوروزی به دنبال ایجاد امنیت در محورهای مواصلاتی استان است.

وی در ادامه به آمار تلفات انسانی در محورهای مواصلاتی استان اشاره و افزود: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ گونه حادثه ای که منجر به تلفات انسانی باشد در سطح معابر برون شهری استان نداشتیم.

رئیس پلیس ‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برابر آخرین گزارش همکاران، تمام محورهای اصلی استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

وی یادآور شد: در حال حاضر در ورودی و خروجی محور یاسوج به بابامیدان، گچساران به بهبهان، گچساران به باشت و یاسوج به اصفهان شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

سیاهپور به بیشترین علل تخلفات رانندگی در محورهای این استان اشاره و ابراز داشت: در تجزیه و تحلیل از آمار، سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز و انحراف به چپ و نقص سیستم روشنایی بیشترین تخلفات گزارش شده رانندگان در معابر برون شهری است.

این مسئول به ممنوعیت ترافیکی پنجم و ششم فروردین اشاره و افزود: به جهت امر تسهیل تردد در معابر برون شهری و رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی تردد تریلی، کامیون و کامیونت از ساعت هفت صبح پنجم فروردین به مدت ۴۸ ساعت در معابر برون شهری استان ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس ‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تردد این نوع خودروها در محورهای یاسوج به بابامیدان و بالعکس، گچساران به بهبهان و گچساران به باشت و یاسوج به اصفهان به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی، ممنوع است./شبستان

منتشر شده در :2016/03/24 - 02:03|شناسه خبر: 25421 963 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه