امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۰۸:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تصادفات رانندگی سال جدید در کهگیلویه و بویراحمد بدون فوتی بوده است

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در مجموع از ابتدای طرح نوروزی امسال تا کنون ۴۳۰ مورد ماموریت داشته ایم که از این تعداد ۱۴۱ مورد تصادفات جاده ای و ۲۸۹ مورد غیر تصادفی بوده اند.

راه ملت: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: سوانح رانندگی تعطیلات نوروزی امسال در این استان ۲۰۵ مصدوم بر جای گذاشت.

جلال پوران فرد صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: از ۲۶ اسفندماه ۹۴ تا صبح پنجم فروردین ماه امسال ۱۴۱ فقره حادثه رانندگی در راه های مواصلاتی استان رخ داد که خوشبختانه این حوادث تلفات فوتی نداشته اند.

وی بیان کرد: از این تعداد حوادث ۶۲ مورد جاده ای و ۷۹ مورد حادثه شهری بوده است که مصدومان این حوادث در کمترین مدت زمان ممکن به بیمارستان ها اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به بارندگی های اخیر، کاهش دمای هوا و سرد شدن هوا خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی درباره مسمومیت با گاز منواکسید کربن مراقب باشند و از وسایل گرمایشی غیرمجاز همچون منقل و پکنیک در محل اسکان خود و چادر استفاده نکنند.

پوران فرد تصریح کرد: در مجموع تعطیلات نوروزی سال گذشته ۶۳ نفر در استان دچار مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن شدند که امسال در روز پنجشنبه پنجم فرودین ماه ۴ نفر مسمومیت رد یاسوج گزارش شده است.

وی ادامه داد: در ایام نوروز ۳۵ پایگاه امداد جاده ای و شهری با ۲۷۰ نفر امدادگر در این استان به مسافران نوروزی در حال خدمات رسانی است که از این تعداد ۲۳ پایگاه جاده ای و ۱۲ پایگاه شهری هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در مجموع از ابتدای طرح نوروزی امسال تا کنون ۴۳۰ مورد ماموریت داشته ایم که از این تعداد ۱۴۱ مورد تصادفات جاده ای و ۲۸۹ مورد غیر تصادفی بوده اند.

پورانفرد بیان کرد: طی ایام تعطیلات نوروزی در صورت نیاز از اورژانس هوایی استان فارس استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در ایام نوروز امسال بیش از ۷۰۰۰ نفر به اورژانس های بیمارستانی و بخش سرپایی استان مراجعه کردند./خبرآنلاین

منتشر شده در :2016/03/24 - 02:03|شناسه خبر: 25431 668 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه