امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۵۳:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سخنان جدید حاج عدل هاشمی در همایش امامزاده نورالدین

این یک ضعف بزرگی است که پروژه‌ها دست دولت است/ پروژه های که قصد دارم سریع شروع کنم یا زمان‌بر هستند یا نو و زیربنایی/ با این وضعیت گاز تا ۲۰ سال آینده به دیشموک نمی رسد

با صحبتی که در چند روز گذشته با مدیرعامل گاز استان هم داشتم این صحبت را عرض کردم که اگر با این وضعیت کار گازرسانی پیش رود تا بیست سال آینده هم گاز به قلعه رئیسی و دیشموک نمی‌رسد ولی بنده با این روحیه کار نمی‌کنم.

راه ملت، فارس نوشت: عدل هاشمی ظهر امروز(چهارشنبه ۱۱ فروردین) در همایش امامزاده نورالدین (ع) با بیان اینکه ارتباط با امامزادگان موجب ارتقای سطح فرهنگ در جامعه می‌شود، اظهار داشت: نگاه معنوی مردم ولایتمدار استان به اماکن متبرکه زبانزد عام و خاص است.

وی بیان کرد: اگر جامعه غرب امروز از ایران اسلامی هراس دارد به خاطر اتحاد و پیوند است که در بین مردم وجود دارد و این پیوندها مقدمه‌ای برای پیشرفت و ترقی است.

منتخب مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس دهم در خصوص مشکلات امامزاده نورالدین (ع) افزود: سال گذشته در اولین همایش این امامزاده قول‌هایی را دادم که به بیشتر آنها جامه عمل نپوشاندم که آن هم به دلیل شرکت من در انتخابات بود و حاشیه‌ها نمی‌گذاشت تا به قول ها و صحبت‌هایی که از گذشته کردیم آنها را عملی کنیم ولی این بار چون هیچ گونه منعی وجود ندارد تا همایش بعدی قول خواهم داد که مشکلات این امامزاده را برطرف کنم.

هاشمی با بیان اینکه توانایی کار کردن در حوزه فرهنگی را دارم تبیین کرد: در سال ۹۱ و سال ۹۲ بیش از ۳۱ میلیارد تومان هزینه به عوامل فرهنگی خرج و هزینه نمودم که تلاش خواهم کرد از سازمان و نهادهای فرهنگی که شناخت زیادی روی آنها دارم برای برون رفت شهرستان از عوامل فرهنگی هزینه کنم.

وی خاطر نشان کرد: پروژه‌هایی را که قصد دارم به صورت سریع در استان و شهرستان شروع بکار کنم دو دسته کردم که یک دسته پروژه‌هایی هستند که تصویب شدند و زمان‌بر هستند و دیگری پروژه‌هایی هستند که با نام زیربنایی و نو نامیده می‌شوند.

منتخب مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس دهم با بیان اینکه این یک ضعف بزرگی است که پروژه‌ها دست دولت است یادآور شد: تمام کشورهای توسعه یافته جهان اقتصاد و کار در دست مردم است و ما هم در این دوره زیاد منتظر دولت نیستیم و با خصوصی‌سازی و مردمی بودن پروژه‌ها را ادامه می‌دهیم.

هاشمی عنوان کرد: از سه منبع بزرگ می‌شود که این کهگیلویه بزرگ را نجات داد که کمک گرفتن از دولت از طریق مناطق محروم، جذب سرمایه‌گذار و دعوت از سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی و دیگری کسانی که کار عام‌المنفعه انجام می‌دهند سه منبع بزرگ کمک گرفتن آنها برای نجات کهگیلویه است.

منتخب مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس دهم به وضعیت بیکاری در کهگیلویه اشاره و تصریح کرد: در هر خانواده کهگیلویه‌ای به جای اینکه بگویم دو نفر بیکار دارند باید بگویم دو بمب در آنها وجود دارد که این برای ما جای تاسف دارد و باید تلاش کنیم تا جوانان بیکار را نجات دهیم.

هاشمی تبیین کرد: اگر بخواهیم با روحیه اداری کار کنیم این استان ساخته نمی‌شود و باید با روحیه انقلابی کارها را پیش ببریم؛ اگر قرار است تا ساعت دو روی کار باشیم و از آن ساعت به بعد برای استراحت به منزل برویم این شهرستان و استان پیشرفت نمی‌کند.

وی با انتقاد از وضعیت گازرسانی به دو منطقه قلعه رئیسی و دیشموک تاکید کرد: با صحبتی که در چند روز گذشته با مدیرعامل گاز استان هم داشتم این صحبت را عرض کردم که اگر با این وضعیت کار گازرسانی پیش رود تا بیست سال آینده هم گاز به قلعه رئیسی و دیشموک نمی‌رسد ولی بنده با این روحیه کار نمی‌کنم.

این مسئول عنوان کرد: هیچ فرد و گروهی نمی‌توانند هاشمی را به حاشیه ببرند نه به سایت‌ها، شبکه‌های مجازی، و مصاحبه‌ها کاری ندارم فقط و فقط آماده‌ام تا در پناه خدا به خوبی کارم را پیش ببرم.

منتخب مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس دهم اضافه کرد: انتخابات تمام شد و باید همه کمک کنند تا مشکلات را برطرف کنیم در روز اول پیروزی به محضر امام هشتم رسیدم و از آن خواستم تا ما را کمک کند تا در این شهرستان سربلند بیرون بیایم.

منتشر شده در :2016/03/31 - 09:03|شناسه خبر: 25789 700 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه