امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۱۸:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پارک بانوان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال جاری راه اندازی می شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و دست ساخته های زنان این استان خبر داد و گفت: پارک بانوان کهگیلویه و بویراحمد نیز تا پایان سال جاری راه اندازی می شود.

راه ملت: فریبا رحمانپور، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز (۱۸ فروردین) در نشست با جمعی از زنان شاغل، نخبه و مشاوران امور بانوان و خانواده دستگاه های اجرایی استان، گفت: کارگروه آسیب های اجتماعی حوزه زنان استان با هدف کاهش روزافزون آسیب ها به زودی در استان تشکیل و فعال می شود.

وی یکی از وظایف و ماموریت های اصلی دستگاه های اجرایی را توجه به برنامه ها در جهت توانمند سازی زنان، ایجاد فرصت ها برای اشتغال و درآمد آنها، برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی و عملی، تقویت و حمایت از آنها در بخش های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برشمرد.

رحمانپور بهینه سازی مدیریت امور زنان و تقویت ارزش های اسلامی زنان در جامعه و ارتقای آگاهی و مشارکت آنان در صحنه های اجتماعی، آموزش برای زندگی متعالی، ساماندهی مراکز مشاوره، کاهش طلاق، توسعه ازدواج آسان و پایدار، کاهش آسیب های خانواده و ارتقاء سلامت آنان را از اهداف مهم امور بانوان در سال جاری نام برد.

این مسئول، دعوت از زنان مشاور وزرا در موضوعات مختلف در هر جلسه برگزاری کارگروه زنان و خانواده استان، تاکید بر برگزاری ۱۲ کارگروه در سال جاری و اجرای مصوبات آنها، اجرای طرح های توانمندسازی زنان روستائی و عشایری، پیگیری پارک بانوان و مسائل مالی آن، تلاش برای کاهش نزاع های خانوادگی، اجرای برنامه های بهداشت و سلامت را از برنامه های این حوزه برای امسال عنوان کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و دست ساخته های زنان این استان خبر داد و گفت: پارک بانوان کهگیلویه و بویراحمد نیز تا پایان سال جاری راه اندازی می شود.

رحمانپور، تشکیل بانک اطلاعاتی نهادهای مردمی زنان، پیگیری اجرای قانون حقوق کودک، برپایی دوره آموزشی توانمندی مدیران زن و مشاورین بانوان مدیران دستگاه ها، دوره آموزشی زنان شاغل، تلاش برای ایجاد امنیت زنان در خانه، محیط کار و اجتماع، تامین تسهیلات برای کار و اشتغال را از دیگر سیاست گزاری ها و برنامه های حوزه زنان در ۹۵ برشمرد.

در این نشست از زنان برتر کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های مختلف تجلیل به عمل آمد.

منتشر شده در :2016/04/06 - 05:04|شناسه خبر: 25942 799 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه