امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۵۸:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه یاسوج:

برخی جاهلانه یا خائنانه دشمنی‌های آمریکا را درک نمی‌کنند

امام جمعه یاسوج گفت: برخی جاهلانه یا خائنانه دشمنی‌های آمریکا را درک نمی‌کنند.

راه ملت:آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک فرا رسیدن ماه رجب، اعیاد این ماه بزرگ را تبریک گفت.

امام جمعه یاسوج گفت: در این ماه میلاد بزرگترین مخلوقات الهی را داریم و مردم با شور و نشاط به استقبال این ماه می‌روند.

وی در ادامه به فرمایش نوروزی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را متذکر شدند که باید در عرصه عمل این فرمان شفابخش مقام معظم رهبری را عملیاتی کرد.

حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به روز ۲۰ فروردین سال روز قطع رابطه با آمریکا یادآور شد: آمریکا هر چند پایگاه‌های خود را در ایران از دست داد اما هرگز از دخالت و توطئه دست برنداشت.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص گفت: با تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان انقلابی و مسلمان مدارک دشمنی آن‌ها علنی شد.

حسینی به بخشی از دشمنی‌های آمریکا با ایران از جمله حمله نظامی و حادثه طبس و همچنین کودتای نوژه و تحریم‌های اقتصادی و جنگ هشت ساله اشاره کرد و گفت: آمریکا همچنان دشمنی خود را با جمهوری اسلامی ادامه می‌دهد.

وی به دیدار مداحان با رهبر معظم انقلاب و سخنان معظم‌له در جمع آن‌ها اشاره کرد و گفت: برخی برخی افراد فکر می‌کنند باید با آمریکا رابطه برقرار کرد که این افراد یا جاهل و یا خیانتکار هستند و دشمنی‌های آمریکا را درک نمی‌کنند.

این خطیب جمعه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باید در مقابل دشمنانی همچون آمریکا بیدار و آگاه و آماده بود.//فارس

 

منتشر شده در :2016/04/08 - 05:04|شناسه خبر: 25961 654 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه