امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۵۶:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرزند سوق مدیر کل حراست استانداری فارس شد

سید محمد علی افشانی در مراسم معارفه مدیر کل جدید حراست استانداری اظهار داشت: حرمت انسان ها و حقوق آنها فراتر از آن است که که این پست ها و مناصب بخواهد تعرضی به آن داشته باشد.

سید محمد علی افشانی در مراسم معارفه مدیر کل جدید حراست استانداری اظهار داشت: حرمت انسان ها و حقوق آنها فراتر از آن است که که این پست ها و مناصب بخواهد تعرضی به آن داشته باشد.

استاندار فارس افزود: رعایت حقوق انسان ها برای همگان خصوصاً در حوزه حراست یک ضرورت قلمداد می شود.

راه ملت: به نقل از راک نیوز ، مهندس افشانی گفت: وجود جریان های سیاسی متفاوت برای جامعه یک ضرورت و نیاز می باشد از این رو حراست ها باید همه افراد را به صورت واحد در نظر بگیرند و سلیقه ای عمل نکنند.

استاندار فارس افزود: مبنای انتخاب مدیران باید توانایی آنها در انجام ماموریت، سلامتی مالی و اخلاقی و پایبندی به اجرای سیاست های عمومی دولت باشد.

وی به سخنان حضرت علی(ع) در نهج البلاغه و همچنین به هدف قیام امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: هدف همه امامان اصلاح امور جامعه و احیای امر به معروف و نهی از منکر بوده و بیانگر این است که اصلاح بین مردم در اوج اهمیت قرار دارد.

مهندس افشانی ادامه داد: حراست ها باید به این مورد توجه ویژه داشته باشند و در بررسی افراد، صلاح جامعه و فرد را در نظر بگیرند و با سعه صدر انجام وظیفه نمایند.

استاندار فارس گفت: درست است در برخی از مواقع دافعه لازم است اما بیشتر باید جاذبه داشته باشیم و اگر موردی هم پیش آمد در ابتدا با تذکر برخورد کنیم شاید با همین تذکر مشکل حل شد و نیازی به قدرت دافعه نباشد.

وی گفت: حراست ها باید در جهت سالم سازی دستگاهها تلاش کنند و در کمال صحت و در نهایت سرعت، اطلاعات دقیق را به مدیران گزارش دهند.

مهندس افشانی بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و افزود: کلمه ارباب رجوع دارای بار معنایی بسیار بزرگی می باشد و ما نباید نقش اربابی را برای مردم بازی کنیم و باید حرمت آنها را گرامی بداریم.

استاندار فارس گفت: هر آنچه که ما امروز در اختیار داریم به برکت خون شهدایی است که با از جان گذشتگی از همه چیز خود گذشتند و از نظام اسلامی دفاع کردند.

وی ادامه داد: این پست ها و مسئولیت ها وامی است که شهدا به ما داده اند و ما باید به درستی از آن استفاده کنیم که موقع بازپرداخت از آن سود ببریم.

استاندار فارس بر لزوم احساس مسئولیت مدیران تاکید کرد و ابراز داشت: مردم در طول این دوران سختی های زیادی را تحمل کرده اند و باید تلاش شود تا امید در مردم ایجاد شود.

مهندس افشانی گفت: امنیت و آرامش در درون و بیرون سازمان مورد نیاز می باشد و هرگاه خانه ای آرام بود آرامش به همسایه آن نیز خواهد رسید.

وی اظهار داشت: وحدت و یکپارچگی و انسجام در سیستم بیانگر آمادگی خدمت به مردم می باشد.

گفتنی است در این مراسم از خدمات تدین مدیر کل سابق حراست استانداری فارس تجلیل و سرهنگ محمد لطیف حسن پور به عنوان مدیر کل جدید حراست معرفی شد.

محمدرضاتدین با حکم استاندار فارس بسمت مدیرکل اتباع ومهاجرین استانداری منصوب گردید.

گفتنی است سرهنگ محمد لطیف حسن پور از نیروهای متعهدواز فرزندان شایسته کهگیلویه وبویراحمد و شهر سوق میباشد.

منتشر شده در :2016/04/13 - 11:04|شناسه خبر: 26082 1299 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه