امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۲۲:۳۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

انتقاد شهردار یاسوج از ایجاد سرعت‌‌گیرهای غیر اصولی در شورای ترافیک

شهردار یاسوج گفت: سرعت‌گیرها در شهر یاسوج باید با اصول کارشناسی ایجاد شود و قرار نیست که هر کسی در هر مکانی مدرسه‌ای و یا مهد کودک راه‌اندازی کرد، همان جا سرعت گیری ایجاد شود.

راه ملت: پیش از ظهر امروز جلسه شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست پژمان نیک‌اقبالی و با حضور اعضای این شورا در سالن ستاد بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

بنابر این گزارش، در این جلسه پیرامون محور یاسوج ـ سی‌سخت و برخی از محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد و تقاطع‌ها و نقاط حادثه‌خیز شهر یاسوج بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه محمدعلی جاوید شهردار یاسوج با بیان اینکه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نباید به شهر سرعت‌گیرها تبدیل شود، اظهار کرد: قرار نیست اگر آموزش و پرورش استان در هر جایی و هر کوچه‌ای و هر مکان نامناسبی را به عنوان مدرسه یا مهد کودک راه‌اندازی کرد در همان مکان‌ها سرعت‌گیرهای ایجاد شود، چرا که آن وقت شهر یاسوج، شهر سرعت‌گیرها می‌شود و به لحاظ مالی هم هزینه زیادی را بر می‌گیرد.

جاوید ادامه داد: هر کس که می‌خواهد مدرسه‌ای افتتاح کند بهتر است که با مشارکت و همفکری شهرداری یاسوج اینکار صورت گیرد. نه اینکه بدون کارشناسی دست به این اقدام بزند.

جاوید در بخش دیگری از سخنان خود به ادغام سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت: با ادغام این دو سازمان، سازمان حمل و نقل بار و مسافربری به منظور رفع معضلات شهری یاسوج تشکیل گردید و امید است شاهد تحولات بسیار خوبی در حوزه حمل و نقل مرکز استان باشیم و شهرداری هم نهایت همکاری را با این سازمان خواهد کرد.

وی افزود: ۱۰ تقاطع حادثه‌خیز داریم که با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و دستگاه‌های مربوطه در راستای رفع مشکلات این نقاط اقدام می‌کنیم و هر جایی را که پلیس تشخیص داد سرعت گیرها را ایجاد می‌کنیم.

اسماعیل خوشوقت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به برخی از مناطق حادثه‌خیز شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: در برخی بلوارها به ویژه بلوار شهید هرمزپور سرعت‌ گیرهای غیراستاندارد که لازم هم نیستند را جمع نکردند ولی سرعت گیرهای استاندارد را جمع کردند/باشگاه خبرنگاران

منتشر شده در :2016/04/17 - 05:04|شناسه خبر: 26210 667 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه