امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۱۱:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امید نفت و گاز گچساران برای صعود به لیگ یک فوتبال بیشتر شد

در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم و از هفته هفتم دور دوم این مسابقات تیم نفت و گاز گچساران با شکست کیمیا فرایند تهران امیدهایش رابرای صعود به لیگ لیگ بیشتر کرد.

در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم و از هفته هفتم دور دوم این مسابقات تیم نفت و گاز گچساران با شکست کیمیا فرایند تهران امیدهایش رابرای صعود به لیگ لیگ بیشتر کرد.

راه ملت: به نقل از مهر، عصر یکشنبه در ورزشگاه نفت گچساران دو تیم نفت این شهر و کیمیا فرایند تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود نفتی ها به پایان رسید.

تیم نفت و گاز گچساران با این پیروزی و کسب ۱۲ امتیاز پس از تیم های بادران تهران و سفید رود رشت در رده سوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور گروه ب قرار گرفت.

تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار با ترکیب مجتبی فرهادی، حسام مقصودی، بهزاد داوودی، علی کرمی، محمد دل آرا، اشکان بخشی، نبی اسدی، سامان نورمحمدی، عباس کندل، رضا قیالی، قائم اسلامی خواه به میدان رفت.

در این بازی همچنین گل های تیم نفت و گاز گچساران را توسط بهزاد داوودی و عباس کندل به ثمر رسید.

در قالب تعویض های تیم نفت و گاز گچساران در این بازی علی حدادی فر به جای سامان نورمحمدی، علی رعیت به جای رضا قیالی، سهیل صالحی به جای قائم اسلامی خواه وارد میدان شدند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته هشتم این رقابت ها روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت در گچساران میزبان تیم صدرجدولی بادران تهران خواهد بود.

این بازی از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهدای نفت گچساران برگزار می شود.

منتشر شده در :2016/04/24 - 10:04|شناسه خبر: 26460 797 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه