امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۵۹:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

قضاوت داور کهگیلویه و بویراحمدی در دیدار حساس تیم‌های فوتبال پدیده و ذوب‌آهن

رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، داور کهگیلویه و بویراحمدی دیدار حساس تیم‌های فوتبال پدیده و ذوب‌آهن را قضاوت خواهد کرد.

راه ملت: به نقل از فارس، سیدپرویز موسوی با اشاره به موفقیت‌های داوران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در این فصل از رقابت‌های باشگاهی فوتبال اظهار کرد: داوران ما همانند همه دوره‌های لیگ برتر فوتبال کشور در این فصل نیز خوش درخشیده‌اند.

وی اضافه کرد: در این فصل از لیگ برتر فوتبال تاکنون داوران استان در دیدارهای حساس و بازی‌های سنگین حضور داشته‌اند.

این مسئول با تمجید از حضور روح‌الله شریفی، محمد راهی و خداداد افشاریان به عنوان ناظر داوری در این دوره از لیگ برتر فوتبال کشور ادامه داد: این داوران به جزء حضور در لیگ برتر فوتبال کشور در دیدارهای مهم لیگ دسته یکم و دسته دوم فوتبال کشور هم حضور خوب و موفقی داشته‌اند.

موسوی با بیان پارامترهای خوب داوران هم‌استانی که موجب موفقیت آن‌ها در رده‌های بالای داوری فوتبال کشور شده است، تصریح کرد: حفظ قوای جسمانی و همچنین به روز کردن دانش داوری به همراه پرهیز از حاشیه‌ها و وارد نشدن به موضوعاتی که آفت داوری بوده موجب موفقیت داوران استان در سطح یک داوری فوتبال کشور شده است.

وی ادامه داد: در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور که به طور همزمان در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود محمد راهی داور هم‌استانی قاضی دیدار حساس پدیده و ذوب‌آهن است.

این مسئول گفت: این دیدار حساس روز پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه ثامن مشهد از ساعت ۱۸ برگزار می‌شود و ناظر بازی حسین نجاتی است.

 

منتشر شده در :2016/04/26 - 11:04|شناسه خبر: 26515 839 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه